نیوز سیتی!
18 شهریور 1401 - 18:58

برپایی میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در همدان

به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان در حوزه فعالیت اداره کل راهداری همدان میز خدمت جهادی در محل برپایی نماز جمعه همدان برگزار شد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان هدف از برپایی میز خدمت را حفظ حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم، پاسخگویی مسئولان، تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی برشمرد.صفر صادقی را گفت: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند محل برپایی نماز جمعه فرصتی مناسب برای افرادی است که به علت مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را ندارند و با برپایی میز خدمت به شکل رو در رو مشکلات خود را مطرح و راهکار‌ها و راهنمایی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.او گفت: با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواست‌های مردمی، برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: خدمت جهادی شاخصه اصلی مدیران دولت سیزدهم و مدیران استان است و لازم است همگی در جهت به ثمر نشستن اهداف دولت و همچنین پیشرفت استان تلاش کنیم.در این برنامه که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان، محل برپایی نماز جمعه برگزار شد، مدیرکل و معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان به شکل چهره به چهره به پرسش‌ها و مطالبات مردم پاسخ دادند. میز خدمتراهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدانباشگاه خبرنگاران جوانهمدانهمدان
شناسه خبر: 726015

مهمترین اخبار ایران و جهان: