نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:52

افتتاح ۱۴۶ پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در رزن

همدان- فرماندار شهرستان رزن از افتتاح و بهره‌برداری ۱۴۶ پروژه های عمرانی این شهرستان با اعتباری افزون بر ۲۷۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این تعداد پروژه عمرانی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر به دستگاه‌های مختلفی چون جهادکشاورزی، آب و فاضلاب، صمت، مخابرات، شرکت برق، آموزش و پرورش، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، بنیادمسکن، دادگستری، تعاون روستایی، شرکت گاز و ثبت اسناد شهرستان اختصاص خواهد داشت، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۲۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

وی از تشکیل کمیته ۱۳ گانه ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی نیز به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان رزن اجرایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان رزن در این راستا از افتتاح پروژه‌هایی چون افتتاح گلخانه‌ها، دادگاه دمق، پاسگاه بابانظر، کارخانه آسانسور، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، تولید یونولیت در شهرک‌صنعتی، تولیدی کود شیمیایی و احداث کانال‌ها و قنوات روستایی سخن گفت و افزود: در این ایام ساختمان دادگستری، ساختمان ثبت اسناد و ساختمان تعاون روستایی شهرستان نیز افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سعی شده تا برگزاری جشن‌های انقلاب با محوریت مردم در پیش گرفته شود، اظهار کرد: در برنامه‌های دهه فجر شرایط حضور و ظرفیت سازی برای جوانان در سطح مساجد، محافل، مدارس وغیره نیز مهیّا شده است.

غفاری آثار به رایگان بودن بازدید از موزه دفاع مقدس در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در این ایام شرایط بازدید دانش‌آموزان شهرستان رزن از این موزه برای آشنایی با بخشی از جنگ هشت سال دوران دفاع مقدس توسط آموزش و پرورش فراهم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016659

مهمترین اخبار ایران و جهان: