نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 11:53

بهره برداری از ۹ پروژه عمران شهری در هچیرود

چالوس - همزمان با دهه فجر ۹ پروژه های مختلف عمران شهری با حضور مسئولان در هچیرود چالوس بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهره برداری از پروژه‌های ساماندهی ورودی اصلی محله هچیرود به متراژ هزار متر مربع، احداث پیاده رو و محور اصلی محله نورسر ضلع وشرقی پلیس راه کناره به طول ۱۲۰ متر، احداث دیوار سنگی در ساحل محله، مرکز شهر، پروژه نگین، احداث پیاده رو در ضلع شمالی محور اصلی روبروی بانک ملی، جداره سازی سنگی کانال آب در محله سرچشمه (چاه خانی)، احداث کانال بتنی در محور اصلی محله شهری به طول ۴۰۰ متر در شهر هپیرود بهره برداری شد.

همچنین تعویض و نصب چراع های جدید دکوراتیو در بلوار محور کناره به طول شش کیلومتر، احداث کانال بتنی در خیابان ولیعصر محله محمدحسین آباد ۴۰۰ متر طول و احداث کانال بتنی انحرافی در خیابان گلستان اول محله مسده با طول ۱۱۰ متر از جمله پروژه‌ها بوده است.

جعفر ردایی شهردار هچیرود در حاشیه آئین بهره برداری و اجرای پروژه‌های عمرانی شهر هچیرود در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت این ایام اظهار کرد: سال گذشته چند پروژه را کلنگ زنی کردیم و برخی از طرح‌ها به سرانجام رسیده است.

وی با اظهار اینکه در حوزه ساماندهی ساحل طرح‌های مختلفی از جمله پروژه موج دوجمان نگین هچیرود، سد ساحلی اجرایی شده است، سد ساحلی امسال راه اندازی شده و زیرساخت‌های آن به مرور زمان تکمیل می‌شود.

ردایی اجرای پروژه‌های شهری در محلات را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: مشکلات ۱۳ محله شناسایی شد و امسال پروژه هر محله یک میلیارد اعتبار را کلید می زنیم تا بخشی از مسائل را حرف کنیم.

وی احداث پیاده راه سلامت را از دیگر طرح‌ها بیان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016559

مهمترین اخبار ایران و جهان: