نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:47

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی تداوم راه شهدا است

بهشهر- فرزند شهید اندرزگو گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی تداوم راه شهیدان برای مقابله با دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی اندرزگو در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بهشهر اظهار کرد: شهید اندرزگو شخصیت طلبه چریک که ۱۴ سال رژیم پهلوی را به دنبال خود کشید و سیستم را بیچاره کرد.

وی افزود: آنانی که اهل کار هستند بدانند که شهید اندرزگو با قدرت معنوی رژیم را در دستگیری خود مأیوس کرد.

وی با بیان اینکه تحولات و فراز و فرود زندگی شهید فراوان است، خاطرنشان کرد: مجاهدت شهید مثال زدنی بود که ما در شرایط فعلی به آن نیاز داشته و مسئولان باید این ویژگی‌ها را تقویت و مردم ادامه روی کنند.

حجت الاسلام اندرزگو افزود: در شرایط خاص انقلاب باید خود را بسازیم و باید تقوا داشته باشیم که شهید تقوای فراوان داشت و موجب می‌شد مراقبت کند.

فرزند شهید اندرزگو گفت: شهید اندرزگو مسائل را توجیه نمی‌کردند و مراقبت داشتند و نسبت به بیت المال توجه فراوان داشت.

وی افزود: اگر مسئولی پست را طعمه بداند و دست در بیت المال مردم داشته باشد جوابگو نمی‌تواند باشد چرا که شهدا با گذشتن واز جان خود انقلاب را به این جایگاه رساند و شهیداندرزگو آن قدر به بیت المال توجه داشت که کارگری می‌کرد تا معاش خانواده را تأمین کند.

وی گفت: باید مراقب باشیم و مسئولان تقوا داشته و متقی و در خدمت مردم باشند و در مقابل مردم باید خاضع باشند و دولت و مجلس و قوه قضائیه در مقابل مردم باید سرتعظیم فرود آورند و خدمت گذار مردم باشند.

حجت الاسلام اندرزگو افزود: مسئولان باید در مقابل دشمن محکم بایستند که در دوران گذشته برخی محکم نیافتاده و باید عظمت ملت ایران را ببینید و در مقابل دشمن بایستید که هرگاه کوتاه آمدیم، دشمنان جلوتر آمدند و مجاهد در راه خدا باشید.

وی گفت: امروز حضور شما ادامه راه شهدا و مقابله با دشمن است که باید هرساله با شکوه تر برگزار شود و با مجاهدت در مسیر راه شهدا ثابت قدم باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033159

مهمترین اخبار ایران و جهان: