نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 20:14

برگزاری مسابقات کشتی با چوخه کشوری همزمان با عید مبعث در تربت جام

نائب رئیس انجمن کشتی با چوخه کشور گفت: کشتی با چوخه تا کنون با نگاه سنتی برگزار می شد که باید این نگاه برداشته شود و ساختار قدیمی را کنار بگذاریم و قوانین جدید را در کشتی با چوخه نهادینه کنیم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، احمد علیپور در کارگروه ورزش و جوانان تربت جام که با محوریت برگزاری مسابقات چوخه کشوری به میزبانی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: کشتی با چوخه تا کنون با نگاه سنتی برگزار می شد که این نگاه باید برداشته شود و باید کنار ساختار قدیمی را کنار بگذاریم  و تفکرات جدید را در کشتی با چوخه نهادینه کنیم.

نائب رئیس انجمن کشتی با چوخه کشور، تصریح کرد: این دوره از مسابقات کشوری را با دید باز برگزار می کنیم و به کشتی گیران دیگر استان ها این فرصت را می دهیم که به موفقیت در این رشته سنتی و پرطرفدار خراسان بزرگ برسند.

در ادامه فرماندار تربت جام گفت: همزمان باعید بزرگ مبعث پیامبر اعظم (ص) دومین رویداد ورزشی کشور  مسابقات "کشتی باچوخه" باشرکت‌ پهلوانان سراسر کشور به میزبانی شهرستان برگزار می گردد.

حسین جمشیدی افزود: سایر دستگاههای اجرایی، نظامی، انتظامی، خدماتی و پزشکی همکاری و مساعدت کنند تااین رویداد ورزشی به نحو مطلوب و درخور شان مردم  خراسان رضوی با شادابی، شور و نشاط و روحیه جوانمردی و پهلوانی برگزار شود.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1038815

مهمترین اخبار ایران و جهان: