نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 20:08

گل‌محمدی: همه بازی‌ها برای پرسپولیس مثل یک فینال است/ انگیزه زیادی برای دیدار با هوادار داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:یاد شهدای فوتبالیست‌های چوار را گرامی می‌داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، اظهار داشت: امروز سالگرد شهادت فوتبالیست‌های چوار بود. ۱۵ نفر از هم وطنان عزیز خود را از دست دادیم‌ که ۱۱ نفر فوتبالیست، ۳ نفر تماشاگر و یک داور بود. به خانواده های آن‌ها تسلیت گفته و یادشان را گرامی می‌داریم.

وی افزود: همچنین به خانواده ۳ فوتبالیست قطع عضو عزیزمان که در حادثه ترکیه جان خود را از دست دادند، تسلیت می‌گویم. محمدرضا میراحمدی، حامد محجوبی و مهدی سعیدی این عزیزان بودند که امیدوارم روحشان شاد باشد. همچنین باید یک بار دیگر در مورد خوی صحبت کنیم. نباید مشکلات آن‌ها را در این شرایط سخت اقتصادی فراموش کنیم. با فشار اقتصادی زیادی به مردم به ویزه زلزله‌زده‌ها می‌آید جا دارد مردم و مسئولان همت و توجه بیشتری داشته به مردم خوبی داشته باشند‌، آن هم در این سرمایی که واقعا طاقت فرسا است. امیدوارم در این شرایط سخت مشکلات آن‌ها را حل کنیم و برای همه اهالی این شهر آرزوی سلامتی دارم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: بازی مهمی است‌. هر بازی که در لیگ برتر داریم با توجه به شرایطی که در بالای جدول وجود دارد، در همه بازی‌های آینده به چشم فینال نگاه می‌کنیم. با تیم جوانی بازی داریم که کادرفنی خوبی دارد و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد‌‌. هوادار از تیم‌هایی است که همیشه می‌خواهد فوتبال بازی کند. قطعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود.

گل‌محمدی تصریح کرد: آماده این مسابقه هستیم. امروز با توجه به شرایط جوی موجود نتوانستیم تمرین کنیم‌. در هتل تمرین را برگزار کردیم اما انگیزه زیادی برای کسب ۳ امتیاز بازی فردا داریم. امیدوارم با تمرکز خوب و رعایت نکات تاکتیکی، بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم. امیدوارم بازیکنانم فردا بتوانند قابلیت‌های خود را خوب نشان بدهند آن هم مقابل تیمی  که سختکوش است و راحت امتیاز از دست نمی‌دهد.

ادامه دارد ...

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034815

مهمترین اخبار ایران و جهان: