نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:41

امام جمعه کرمان: حضور جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمن پیام داشت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حضور جوانان در راهپیمایی ۲۲بهمن این پیام را داشت که این انقلاب به دست جوانان به پیروزی رسید و حفاظت و حراست شده و در آینده هم به دست همین جوانان حفاظت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان ضمن تسلیت وفات حضرت ابوطالب اظهار داشت:  همچنین روز شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین محلاتی نماینده امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به نام روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است را گرامی می‌داریم.

 امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه نقش روحانیت و حوزه‌ها در در دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ افتخار آفرین حوزه‌های علمیه است،عنوان‌ کرد: روحانیت ‌در همه صحنه‌های سخت برای دفاع از دین و دیانت در صف مقدم و در کنار مردم بوده و خواهند بود.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: کودتای ننگین انگلیس در کشور برای روی کارآمدن رضاخان و سلطنت پهلوی یک حادثه تلخ دیگری در کشور است که کشور دچار مشکلات و عقب افتادگی‌هایی شد و چه مصیبت‌هایی برای کشور به وجود آمد.

. نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز داشت: حضور شایسته مردم انقلابی و فهیم ایران اسلامی در ۲۲بهمن امسال حضور بسیار معناداری بود.

 وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در زمینه حوادث اخیر،فرمودند « دشمن اشتباه محاسباتی می‌کند »، افزود: حضور مردم ایران در ۲۲ بهمن سال جاری سند عملی و قطعی بر اشتباه محاسباتی دشمن بود و ملت ایران در این روز خروشیدند.

 حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: دشمنان همه فضای مجازی و ظرفیت‌های خود در رسانه‌ها سراسر دنیا بسیج کردند تا انقلاب اسلامی ایران را در چند ماه اخیر به زانو در آورند، اما ملت ایران نشان داد که دشمنان آنها دچار اشتباهات محاسباتی شده‌اند.

 وی ادامه داد: دشمن ناجوانمردانه در این ماه‌های اخیر ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت و رهبری جامعه و شخص مقام معظم رهبری را نشانه رفته بود و در شعارها و اهانت‌ها که اغتشاشگران در طول این مدت مطرح می‌کردند، تنها مقام معظم رهبری را مورد حمله قرار داده بودند ،اما ۲۲بهمن امسال نشان داد که مردم ایران ولایی هستند و پای نظام و رهبری نظام ایستاده‌اند و از صمیم قلب از رهبری و فرمایشات ایشان دفاع می‌کنند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه حضور پررنگ نسل جوان در راهپیمایی ۲۲بهمن سال جاری معنای خاص خودش را داشت، تصریح کرد: حضور جوانان در راهپیمایی ۲۲بهمن این پیام را داشت که این انقلاب به دست جوانان به پیروزی رسید و حفاظت و حراست شده و در آینده خواهد شد.

 امام جمعه کرمان با اشاره به تحمیل هشت‌سال جنگ بر کشور افزود: نسل جوان از انقلاب و ‌کشور در میدان‌های جنگ تحمیلی دفاع کرد و اجازه نداد یک وجب از خاک کشور برای اولین‌بار بعد از دو قرن از تاریخ کشور ایران کم شود. : همین جوانان انقلاب اسلامی ایران را به هدف نهایی خود یعنی رساندن به صاحب اصلی خود حضرت حجت(عج) خواهند سپرد.

 وی ابراز کرد: مردم نشان دادند علی‌رغم اینکه بعضاً اشکال و ایرادت هست و گلایه‌مند از گرانی‌ها و تورم هستند، اما پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند. مردم می‌دانند در پیچ خطرناک تاریخی قرار گرفته‌اند و‌ باید انقلاب را از راه صعب‌العبور، عبور دهند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه درست است دشمن در این صحنه مأیوس شد و شکست خورد، اما قدرت، فکر و دیدگاه مردم را بهتر شناخت و به‌دنبال توطئه‌های خطرناک‌تر است و ما گردنه‌های خطرناک‌تر دیگری در پیش رو داریم و نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم و نباید از عربده دشمن ترسید.

 وی با اشاره به اینکه اختلافات برای کشور مناسب نیست و باید بدون مشکلات با هم مباحثه کنیم و این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: نگذاریم شکاف‌های عمیق در بین افراد جامعه ایجاد و انسجام ملی دچار آسیب شود و باید حواس‌مان به دشمن باشد.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1042059

مهمترین اخبار ایران و جهان: