نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 14:22

اردوهای راهیان نور تضمین‌کننده پیشرفت و بقای فرهنگ‌های ارزشی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سرمایه‌گذاری بر روی اردوهای راهیان نور تضمین‌کننده پیشرفت و بقای فرهنگ‌های ارزشی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی امروز در آیین بازدید از اردوگاه شهید رحیم آنجفی در خرمشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و ارائه بسته‌های فرهنگی و پشتیبانی فکری به جوانان است و راهیان نور همچون یک فناوری و نرم‌افزار تحول‌آفرین عمل می‌کند و می‌تواند مسیر پیشرفت را به جوانان نشان دهد.

وی افزود: تأمین محتوای معنوی و فرهنگی برای جوانان و نسل جدید در گام دوم انقلاب از ضرورت مهمی برخوردار است و یکی از ظرفیت‌های این مهم اردوهای راهیان نور است و لذا سرمایه‌گذاری بر روی اردوهای راهیان نور تضمین‌کننده پیشرفت و بقای فرهنگ‌های ارزشی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس کارخانه انسان‌سازی و دانشگاه بزرگ معرفت‌شناسی است و امروز این فرهنگ ارزشی هم باید پاسداری و هم به نسل‌های جدید و آینده منتقل شود و اردوهای راهیان نور بقا و تداوم فرهنگ دفاع مقدس است.

کریمی با اشاره به اینکه راهیان نور قرارگاه بزرگ جهاد تبیین است، گفت: مظاهر مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران در دفاع مقدس از طریق اردوهای راهیان نور باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت عظیم اردوهای راهیان نور باید برای تحقق جهاد تبیین پای کار بیاید تأکید کرد: امروز اردوهای راهیان نور می‌تواند با توجه به هجمه دشمنان در جنگ شناختی برای زیر سؤال بردن ارزش‌ها و حماسه‌های هویت‌ساز همچون کارگاه‌های تخصصی جهاد تبیین عمل کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از آمادگی اردوگاه‌های استان مرکزی برای استقبال از زائران راهیان نور خبر داد و گفت: خادمان شهدا و اردوگاه‌های استان مرکزی آمادگی کامل برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور را دارند و همچنین یادمان‌های شهدا نیز پذیرای زائرین هستند و سپاه و بسیج تمام‌قد آماده خدمت‌رسانی به زائرین مناطق عملیاتی است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1063415

مهمترین اخبار ایران و جهان: