نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 18:22

خمس: داور سرعت بازی را گرفت/ بازیکنان مس وقت تلف می‌کردند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: نمی‌خواهم در کار داور بازی‌مان مقابل مس کرمان دخالت کنم اما او با سوت‌هایش سرعت بازی را گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس پس از تساوی بدون گل تراکتور تبریز مقابل مس کرمان در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت: نیمه اول خوبی داشتیم و بازی تک ضرب و باکیفیتی انجام ‌دادیم. موقعیت‌های خوب گلزنی هم داشتیم، اما در نیمه دوم با آرامش لازم کار نکردیم تا موقعیت‌سازی کنیم. توپ را به خوبی به گردش درمی‌آوردیم، ولی بازیکنان نمی‌توانستند نفر مقابل را دریبل زده و سانتر کنند. با این حال در زمینه پرس و دفاع عملکرد مناسبی داشتیم.

وی در خصوص وقت تلف کردن بازیکنان مس تصریح کرد: تیم رقیب خیلی وقت تلف می‌کرد. نمی‌خواهم در کار داور دخالت کنم، اما داور {حسن اکرمی} هم با سوت‌های ممتد بازی را از سرعت می‌انداخت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری درباره حضور یا عدم حضور تماشاگران در اختیار باشگاه نیست، اما حضورشان می‌توانست به ما کمک کند. وضعیت چمن ورزشگاه مناسب تیم ما بود، اما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

خمس در خصوص مشکلات تیمش در گلزنی گفت: خیلی بازی‌ها هستند که توپ‌ها گل نمی‌شوند. بازی خوبی انجام دادیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم، مثل خیلی از بازی‌های دنیا این دیدار بدون گل شد. این مشکل را می‌توان با تمرین زیاد برطرف کرد و نگران نیستیم.

وی در مورد دیدار بعدی تیمش با نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر تصریح کرد: قطعاً در دیدار بعدی هم برای برنده شدن وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی تراکتور در پایان گفت: به دلیل سبک بازی‌مان امکان اشتباه در خط دفاعی وجود دارد که باید از این موضوع جلوگیری کنیم. بازیکنان تعویضی به خوبی دویده و تلاش کردند، اما یکسری کارهایی که می‌خواستیم را، نتوانستند انجام دهند. البته آنها مقصر نیستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 933415

مهمترین اخبار ایران و جهان: