نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 14:17

استقبال نیم میلیون نفر از پویش تهران زیبا

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در ایام تعطیلات نوروز بیش از نیم‌میلیون نفر از پویش تهران زیبا که به شناسایی جاذبه‌های گردشگری پایتخت اختصاص داشت، استقبال کرده‌اند.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، رضا صیادی پویش "تهران زیبا" را تجربه‌ای موفق در حوزه گردشگری شهری عنوان کرد و گفت: این پویش با استقبال نیم میلیون نفری از شهروندان و گردشگران نوروزی پایتخت مواجه شده ‌است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: در آستانه نوروز، تصاویری از 70 جاذبه گردشگری شاخص پایتخت با کد شناسایی در قالب پویش "تهران زیبا" با هدف آشنایی شهروندان و گردشگران نوروزی با مکان‌های دیدنی، فرهنگی و تاریخی شهر توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر هزار سازه تبلیغاتی پایتخت اکران شد که علاقه‌مندان و گردشگران می‌توانستند با ارسال کد درج‌شده در تصاویر به راهنمای مسیریابی این اماکن دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این پویش خاطرنشان کرد: گردشگری شهری از جمله ظرفیت‌ها و فرصت‌های شهر تهران است که در نوروز امسال با یک برنامه هماهنگ و همکاری همه دستگاه‌های مسئول و نیز حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری به استقبال خوب شهروندان و گردشگران نوروزی منتهی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1131668

مهمترین اخبار ایران و جهان: