نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 17:25

اخباری: می‌خواهیم مقابل هوادار دیده شویم/ نوع برگزاری لیگ یک برای فوتبال ما خروجی ندارد

سرمربی تیم فوتبال چادر ملو اردکان گفت: جام حذفی برای تیم‌های لیگ یکی شانس خوبی برای دیده شدن است و ما هم سعی می‌کنیم از این شانس مقابل هوادار استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد سعید اخباری درمورد دیدار چادر ملو اردکان مقابل هوادار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل هوادار که امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر، ذوب آهن را یک بر صفر شکست داد، اظهار داشت: هوادار تیم بسیار خوبی است و مربی باهوشی دارد. ساکت الهامی دو قهرمانی در جام حذفی به دست آورده و تیمش امروز خیلی خوب بازی کرد. جام حذفی برای تیم‌های لیگ یکی شانس خوبی برای دیده شدن است. ما هم سعی داریم از این شانس استفاده کنیم.

وی درمورد وضعیت تیم چادر ملو، گفت: پس از برخی مشکلات برطرف شده در سه بازی اخیر، سه برد داشتیم. بچه‌ها اکنون خوب کار می کنند و زحمت می‌کشند. البته سازمان لیگ به شکلی برنامه ریزی کرده بود که فکر نمی‌کنم تاکنون برای هیچ تیمی در ایران وجود داشته باشد. چهار بازی خارج از خانه پشت سر هم داشتیم که فقط یک دیدارش مانده است. برای نیم فصل لیگ یک، تعطیلات وجود ندارد. بازی‌ها باید فشرده برگزار شود و اگر در نیم فصل بازیکن بگیریم، زمانی برای هماهنگی آن‌ها با سایر نفرات وجود ندارد.

سرمربی تیم چادرملو اردکان، اضافه کرد: بلافاصله پس از بازی جام حذفی ادامه نیم فصل لیگ دوم را پیش رو داریم. امیدوارم سه‌شنبه هفته آینده بازی خوبی بین تیم ما و هوادار برگزار شود.

اخباری درخصوص کیفیت برگزاری و داوری بازی ‌های لیگ دسته اول، توضیح داد: با این صحبت‌ها دست روی دل ما می‌گذارید. کیفیت لیگ یک به هیچ وجه قابل مقایسه با لیگ برتر نیست. شاید صحبت‌های من تبعاتی داشته باشد همانگونه که پیش از این هم داشته است. اگر یک نفر از خارج بیاید و بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک ما را ببیند، تصور می‌کند لیگ یک فوتبال ایران رشته دیگری است. نمی دانم برخی زمین‌ها چگونه تایید می‌شود.

وی افزود: به سلامت داور و بازیکن اهمیتی نمی‌دهند. نظارت روی لیگ یک خیلی کم است. هرچند داوران خیلی خوبی در این رقابت‌ها حضور دارند اما کاش به نحوه ایاب و ذهاب داوران ورود کنند. داور بازی ما با خلیج فارس با اتومبیل شخصی از محلات 11 ساعت تا ماهشهر در راه بود تا این بازی را قضاوت کند. خیلی از مشکلات دیگر در این لیگ وجود دارد. هر نوع حاشیه‌ای وجود دارد و هرچه به لیگ‌های پایین‌تر بروید، این مسائل بیشتر می‌شود. این نوع برگزاری مسابقات هیچ خروجی برای فوتبال ما ندارد.

سرمربی تیم چادرملو تصریح کرد: اگر قرار است برگزاری مسابقات ما خروجی داشته باشد، چرا مسئولان برگزاری ورود نمی‌کنند. برخی مسابقات لیگ یک در شأن فوتبال ما نیست. اگر رسانه‌ها نبودند، خود لیگ برتر هم به این وضعیت دچار می‌شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 955224

مهمترین اخبار ایران و جهان: