نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 14:50

کاهش محسوس بار ترافیکی با احداث سه معبر اتصالی در کرمانشاه

شهردار کرمانشاه، از افتتاح سه معبر اتصالیاین شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این معابر کمک قابل ملاحظه‌ای به ترافیک و تسهیل تردد شهروندان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پارک محلی شهرک شهرداری منطقه ۵ و مرکز معاینه فنی حمل بار امروز توسط نادر نوروزی شهردار کرمانشاه افتتاح شد.

نوروزی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران یکی از اهداف شهرداری کرمانشاه را ایجاد توسعه فضای سبز، ایجاد پارک‌ها و تفرجگاه‌های محلی عنوان کرد و افزود: احداث چنین پارک‌های محلی به فضای سلامت، نشاط، ورزش بانوان به ویژه نوجوانان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در هر منطقه شهرداری یک پارک در حال احداث داریم که امیدواریم با افتتاح آن‌ها سرانه فضای سبز شهر کرمانشاه ارتقا یابد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مرکز معاینه فنی خودورو‌های سبک سازمان مدیریت حمل و نقل و بار شهرداری کرمانشاه با هدف ارائه خدمات به عموم مردم راه‌اندازی شد. 

به گفته نوروزی، برای راه‌اندازی این مرکز در کمربندی غربی کرمانشاه یک میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

وی، از احداث معابر مختلف در راستای تسهیل در تردد خودروها و ایجاد رینگ ترافیکی در اطراف شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: معبر زیباشهر به شهرک صادقیه، معبر شهرک امام به شهرک مهدیه، معبر شهید دایی‌‌پور را در پشت شهرک ملاحسینی ادامه خواهیم داد که در راستای کاهش بار ترافیکی به جعفرآباد ختم می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: احداث این معابر به زودی به پایان خواهید رسید که اجرای آن کمک قابل ملاحظه‌ای به ترافیک و تسهیل تردد شهروندان خواهد کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1257168

مهمترین اخبار ایران و جهان: