نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 22:14

گزارش استاندار کرمانشاه از سفر وزیر کشور به استان

استاندار کرمانشاه، سفر ‌۲ روزه احمد وحیدی به این استان را سفر کاری خوب و فشروده‌ای توصیف کرد و گفت: در استان نیازمندی‌هایی داریم که با حضور مسؤولان ملی پیگیری مطالبات بهتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزایر فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از سفر ‌۲ روزه وزیر کشور به استان، اظهار کرد: وحیدی وزیر کشور، صبح روز پنجشنبه، چهارم خردادماه وارد استان کرمانشاه شد.

وی ادامه داد: وزیر کشور در روز نخست از شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی، مرز بین‌المللی خسروی و پایانه منذریه عراق بازدید و بخشی از مشکلات آن‌ها را بررسی کرد. همچنین یک نشست سه ساعته برای پیگیری مشکلات استان با حضور مسؤولان کرمانشاه برنامه پایانی روز نخست بود. 

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: وحیدی در روز دوم؛ بامداد جمعه از محله حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار آقاجان بازدید کرد، سپس در ابتدای صبح جمعه به پیگیری میدانی پروژه راه آهن غرب کشور(کرمانشاه - خسروی) پرداخت و در نهایت وضعیت پیشرفت طرح بهسازی فرودگاه کرمانشاه را بررسی کرد. وی پیش از ظهر جمعه کرمانشاه را به مقصد تهران ترک کرد.

وی در پایان، سفر ۲ روزه احمد وحیدی به  این استان را سفر کاری خوب و فشروده‌ای  توصیف کرد و گفت: در استان نیازمندی‌هایی داریم که با حضور مسؤولان ملی پیگیری مطالبات بهتر خواهد بود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1239724

مهمترین اخبار ایران و جهان: