نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 12:28

اولین جلسه مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی فردا برگزار می‌شود

اولین جلسه مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی فردا پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور شخصیت‌های برجسته سیاسی و اجتماعی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اولین جلسه مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) ساعت ۸:۳۰ دقیقه فردا پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های مسجدالنبی(ص) ولنجک برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) این جلسه با حضور چهره های برجسته سیاسی و اجتماعی کشور برگزار خواهد شد.

در این جلسه ضمن تصویب مرامنامه و اساسنامه شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی اعضای شورای مرکزی نیز انتخاب خواهند شد. 

روابط عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی همچنین اعلام کرد که شبکه شریان با هدف تقویت سرمایه های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی و آگاه‌سازی آحاد جامعه از هر گرایش و سلیقه سیاسی در مسیر جهاد تبیین و سیاست ورزی عقلانی بر مبنای بیانیه مترقی گام دوم انقلاب اسلامی برای اولین بار اقدام به شبکه سازی از میان رویش‌های فرهیخته و انقلابی مردمی نموده و با پرهیز از گروه گرایی و جناح بندی های مرسوم در تلاش است دریای بی‌کران ظرفیت های  مردمی در اقصی نقاط کشور را در مسیر پیشرفت جامعه، حل مشکلات مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی با رویکردی نوین بسیج کند.

روابط عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) تاکید کرد که به همین منظور در حوزه اقتصادی شبکه شتاب، در حوزه زیست محیطی شبکه شمشاد، به منظور جذب و ارتقای نخبگان شبکه شایان، در حوزه فناوری شبکه شهاب، در عرصه جهاد و شهادت شبکه شاهد، در حوزه فرهنگ شبکه شمسه، در حوزه سیاست شبکه شکوه، در جهت افزایش مشارکت اجتماعی شبکه شهرآرا، در راستای ترویج فرهنگ خانواده محوری و تشویق جوانان به ازدواج و فرزند آوری شبکه شمیم و در جهت افزایش آگاهی های مردم نسبت به حقوق شهروندی، مطالبه گری و پاسخگویی مسئولان شبکه شفافیت را ایجاد کرده است.

روابط عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) از اصحاب رسانه و خبرنگاران برای حضور در این جلسه دعوت کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066268

مهمترین اخبار ایران و جهان: