نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 19:00

مقابله با گرانی وظیفه تمام قوای سه‌گانه است

امام جمعه گرگان گفت: ولت باید نظارت بیشتری بر قیمت کالاها در بازار داشته باشد و مهمترین وظیفه دولت و همه قوای کشور تنظیم بازار و نظارت بر قیمت کالاها بوده و در این راستا دولت باید برنامه ها و تدابیر خود را به مردم گزارش دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه امروز گرگان اظهار کرد: مولدسازی یکی از اقدامات خوب دولت است و باید اجرای این قانون در راستای منافع مردمی و در مسیر استفده بهتر از منابع و دارایی‌های دولتی باشد.

وی در ادامه با تبریک روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) خاطرنشان کرد: دشمنان سعی بر آن دارند تا با معرفی الگوهای پوشالی، تفکر و اندیشه جوانان ما را مورد حمله قرار دهند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: نه تنها در شخصیت‌های دینی و مذهبی بلکه در عصر حاضر نیز جوانان و نخبگان و شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که می‌توان به عنوان الگو به جوانان معرفی کرد.

نورمفیدی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد در کشور گفت: این نهاد انقلابی برای رفع نیاز مردمان محروم جامعه و به ویژه توانمند کردن آنها تاسیس شده و تاکنون فعالیت‌های ارزشمندی را در این سال‌ها ارائه داده است.

وی درختکاری و توسعه فضای سبز را یک عمل صالح بیان کرد و افزود: توسعه فضای سبز در دراز مدت برای جامعه انسانی بسیار مفید بوده و باعث جلوگیری از تشکیل ریزگرده‌ها و بیابانی شدن و در نتیجه عدم به خطر افتادن محیط زیست می شود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه دولت باید نظارت بیشتری بر قیمت کالاها در بازار داشته باشد ابراز کرد: مهمترین وظیفه دولت و همه قوای کشور تنظیم بازار و نظارت بر قیمت کالاها بوده و در این راستا دولت باید برنامه ها و تدابیر خود را به مردم گزارش دهد.

نورمفیدی گفت: مقابله با گرانی وظیفه تمامی قوا است و باید با یک برنامه‌ریزی منسجم و حساب شده با این مسئله مقابله کرد چون این موضوع خواسته مردمی است.

وی افزود: افزایش بدون دلیل قیمت‌ها فضا را برای سوء استفاده دشمنان باز می‌کند و باعث می‌شود با القای شایعه و دروغ، بر ذهن مردم تاثیری که می‌خواهد را بگذارد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070424

مهمترین اخبار ایران و جهان: