نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 15:48

۸۰ واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال گلستان در دولت سیزدهم احیا شد

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به اهتمام دولت در اشتغالزایی و حفظ مشاغل موجود، گفت: ۸۰ واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال گلستان در دولت سیزدهم احیا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با ائمه جمعه گلستان اظهار کرد: موضوع اقتصادی یکی از مسائل مهم امروز جامعه بوده و تمام تلاش ما بر این است در این زمینه اقدامات مؤثر و جدی را انجام دهیم.

استاندار گلستان افزود: با مداخله انجام شده در دولت سیزدهم ۸۰ واحد راکد و نیمه فعال تا امروز فعال شد و به چرخه تولید برگشت.

وی گفت: عدم توجه به توسعه زیرساخت‌ها در سه دهه گذشته با بودجه مناسب و قیمت ارز پایین یکی از بزرگترین چالش‌هایی بود که امروز ما با هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام روبرو هستیم و در بسیاری از بخش‌های زیرساختی با مشکل روبرو هستیم.

استاندار گلستان افزود: احیای خلیج گرگان استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و رضوی را از ریزگرد نجات می‌دهد.

وی ادامه داد: عدم تعیین مرزهای سیاسی استان در برخی از بخش‌ها ما را با چالش روبرو کرده و حتی زمینه تخلف را برای سودجویان فراهم می‌کند که با تمام توان در تلاش هستیم این مسئله در دولت سیزدهم مرتفع شود.

زنگانه ادامه داد: در دولت سیزدهم ۲۱۲ هزار گلستانی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه‌ قرار گرفتند.

در این دیدار تعدادی از ائمه جمعه استان گلستان دغدغه ها و مشکلات حوزه‌های استحفاظی خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094868

مهمترین اخبار ایران و جهان: