نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 14:25

۱۹۴۵ دستگاه وسیله نقلیه بدون صاحب در آذربایجان‌غربی تعیین تکلیف شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با برگزاری جلسات دادگاه، یک هزار و ۹۴۵ دستگاه وسیله نقلیه رسوبی و بدون مالک در سطح استان تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی اظهار داشت: یک هزار و 45 دستگاه خودرو و 900 دستگاه موتور سیکلت رسوبی و بلاصاحب در سطح آذربایجان‌غربی تعیین تکلیف شد.

وی افزود: این وسایل نقلیه با برگزاری دادگاه ویژه اصل 49  قانون اساسی استان و پارکینگ نگهداری انجمن حمایت زندانیان در سردشت تعیین تکلیف شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: در راستای تعیین تکلیف 1045 دستگاه خودرو بلاصاحب و رسوبی پلیس راهور در طول سالیان گذشته در پارکینگ‌های سطح استان، که با توجه به گزارش مرجع انتظامی و علی‌رغم تحقیقات انجام شده، مالک یا مالکین آن شناسایی نشده و مجهول المالک بودند، دادگاه ویژه اصل 49 قانون اساسی استان با استناد به اصول 49 و 45 قانون اساسی و ماده 5 آیین نامه نحوه رسیدگی به پرونده‌های اصل 49، رای مقتضی صادر کرد.

وی گفت: تعداد 251 دستگاه خودرو و نیز 900 دستگاه موتور سیکلت هم که فرسوده و از حیّز انتفاع خارج شده بودند برای اسقاط، تحویل مرکز اسقاط خودرو شدند.

انتهای پیام/ن

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 894868

مهمترین اخبار ایران و جهان: