نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 22:38

گلستان الگویی موفق در گفتمان تقریب و وحدت اسلامی است

گرگان- مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: استان گلستان الگویی موفق در گفتمان تقریب و وحدت اسلامی در بین استان‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی سیفایی شامگاه چهارشنبه در پنجمین نشست فصلی مدیران کل مناطق تلفیقی تبلیغات اسلامی کشور اظهارکرد: استان گلستان یکی از بهترین فضاها برای گفتگو در ساحت وحدت اسلامی و گفتمان تقریب است که می‌تواند برای کل کشور الگو باشد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: ویژگی‌ها و ظرفیت‌های تقریبی منحصر به فردی در گلستان وجود دارد دارد و برادران شیعه و اهل سنت با برادری هرچه تمام تر، واقعی و از سر صدق با همدیگر هم افزایی دارند.

وی گفت: اتحاد و همدلی برادران اهل سنت و تشیع در خطه گلستان می‌تواند عنصری اثرگذار در رشد و توسعه ایران اسلامی باشد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با هدف رشد ظرفیت‌های تعاملی در سازمان تبلیغات اسلامی، هر فصل یک نشست با حضور مدیران کل استان‌های تلفیقی سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می‌شود تا برنامه‌ها، راهبردها و مسائلی که در استان‌ها مطرح است را در ساحت علم و عمل به گفتگو بنشینیم.

سیفایی ادامه داد: اتحاد راهبردی در سطوح مختلف سازمان تبلیغات از جمله مهم ترین ثمرات چنین نشست‌های است.

گفتنی است پنجمین نشست فصلی مدیران کل مناطق تلفیقی تبلیغات اسلامی کشور در گلستان از هشت الی ۱۱ آذرماه به میزبانی گلستان در حال برگزاری است‌.

نشست آشنایی با ظرفیت‌های تقریبی، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و دیدار با علمای شاخص اهل سنت گلستان از جمله مهمترین بخش‌های این نشست فصلی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 890724

مهمترین اخبار ایران و جهان: