نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 11:34

یک میلیون و ۳۴۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی اردبیل ثبت شد

پارس آباد - معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروز در اردبیل یک میلیون و ۳۴۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور نجف قلی زاده صبح چهارشنبه در بازدید از محور اردبیل – پارس آباد از افزایش ۲۶ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه یک میلیون و ۳۴۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۶۹۵ هزار تردد در مبادی ورودی و ۶۴۸ هزار تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در مدت اجرای طرح نوروزی ۲۴۴ هزار تردد در محور اردبیل- سرچم ،۲۶۰ هزار تردد در محور نیر- سراب، ۱۱۹ هزار تردد در محور اصلاندوز- کلیبر، ۴۹۰ هزار تردد در محور اردبیل - آستارا، ۸۰ هزار تردد در محور خلخال- اسالم و ۱۴۹ هزار تردد نیز در محور مشگین شهر- اهر ثبت شده است.

نجف قلی زاده فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: دو سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر در جاده‌های استان اردبیل فعال است.

وی از مردم و مسافران خواست؛ قبل از سفر به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را نیز برای بررسی اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1128784

مهمترین اخبار ایران و جهان: