نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 14:43

هرتسی هالوی؛ رئیس جدید ستاد کل ارتش اسرائیل/ ادعای جدید نتانیاهو: ایران عامل ۹۰ درصد مشکلات منطقه!

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، «هرتسی هالوی» به صورت رسمی به عنوان ۲۳ رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل جایگزین «آویو کوخاوی» رئیس قبلی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، «هرتسی هالوی» به صورت رسمی به عنوان 23 رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل جانشین «آویو کوخاوی» شد.

در مراسم رسمی تبادل کرسی ریاست ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، هالوی با ارتقا به درجه ژنرالی به عنوان رئیس جدید ستاد کل ارتش اسرائیل فعالیت خود را آغاز کرد.

در مراسم تودیع و معارفه روسای ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم که در روزهای اخیر به سبب راهپیمایی گسترده اعتراضی ساکنین سرزمین اشغالی علیه کابینه‌اش نوک پیکان حملات رسانه‌ها و افکار عمومی قرار دارد، با طرح ادعاهای واهی گذشته خود علیه ایران مدعی شد که ارتش اسرائیل در دهه گذشته فعالیت‌های جدی را با هدف جلوگیری از حضور نیروهای ایرانی در سوریه و ارسال تسلیحات از این کشور به سوریه و لبنان داشته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه بدون اشاره به سیاست‌های اشغالگرانه و تجاوزگرانه این رژیم در منطقه، ایران را مسئول 90 درصد مشکلات غرب آسیا دانست و افزود: در موضوع ایران منتظر نخواهیم ماند تا شمشیر تیزی بر گردنمان فرود بیاید. 

در این مراسم، آویو کوخاوی، رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به وضعیت سیاسی دوقطبی حاکم بر سرزمین اشغالی در هفته‌های اخیر و بحران خدمت سربازی در میان جوانان ساکن فلسطین اشغالی، تلویحا نسبت به مخاطرات سیاسی و امنیتی پیش روی این رژیم هشدار داد.

همچنین هرتسی هالوی، رئیس جدید ستاد کل ارتش اسرائیل در سخنان خود ابراز امیدواری کرد که ارتش این رژیم خود را برای مبارزه و اعلان جنگ در میادین دور و نزدیک آماده سازد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 980584

مهمترین اخبار ایران و جهان: