نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 13:32

جامعه نخبگانی کشور راهبردنگاری و خط دهی داشته باشند

گرگان- ​رئیس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین گفت: جامعه نخبگانی ما باید راهبردنگاری و خط دهی کرده و دغدغه حل مسائل مختلف را در جامعه سرزمینی مربوط به خود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله کفیل ظهر دوشنبه در نشست هیئت اندیشه ورز مجمع عالی بسیج استان اظهارکرد: هییت های اندیشه ورز ظرفیت نخبگان جامعه ما هستند و جامعه نخبگانی ما باید راهبردنگاری و خط دهی کرده و دغدغه حل مسائل مختلف را در جامعه سرزمینی مربوط به خود داشته باشد.

رئیس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین افزود: هییت های اندیشه ورز باید تا سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد و محلات ما راه اندازی شوند و پایگاه مقاومت مشکلات یک محله، حوزه مقاومت مشکلات یک منطقه و ناحیه مقاومت مشکلات یک شهر را حل کنند.

وی بیان کرد: اولین محور اساسنامه هیئت‌های اندیشه ورز بسیج کشف مسئله بوده و سپس از ظرفیت نخبگانی برای ارائه راهکار حل مسئله استفاده می‌کنیم و در گام بعدی مطالبه گری برای حل آن مسئله را در پیش می‌گیریم.

کفیل گفت: بسیج به معنی واقعی کلمه بزرگ‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی است و بر همین اساس باید از ریزترین دغدغه‌های مردم باخبر باشد و آن را حل کند تا بر همین مبنا دولت اسلامی شکل گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1007384

مهمترین اخبار ایران و جهان: