نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 11:34

اعزام ۵۰۰ مبلغ از قم به کرمانشاه/ «جهاد تبیین» محور برنامه‌های رمضان است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های ماه مبارک رمضان بر دو محور جهاد تبیین و مهرواره محله همدل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص برنامه‌های اجرایی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال تلفیق ماه مبارک رمضان با عید نوروز را داشتیم که خیلی از برنامه‌ها به صورت تلفیقی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در استان کرمانشاه قرارگاه فرهنگی قرآنی را تأسیس کردیم که ادارات فرهنگی متولی کار در کنار هم تصمیمی واحد برای برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان گرفته شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال جزء خوانی قرآن در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود برخی از جزءخوانی‌ها در مساجد بعد از نماز صبح یا ظهروعصر و یا مغرب و عشا برگزار می‌شود، همچنین خانه‌های قرآنی مکلف شده جلسات قرآنی را دوباره احیا کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰۰ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و تعدادی از مبلغان و مبلغات استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: برنامه ماه مبارک رمضان بر دو محور جهاد تبیین و مهرواره محله همدل برگزار خواهد شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1105984

مهمترین اخبار ایران و جهان: