نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 15:54

آرامش کشور مدیون خون پاک شهیدان است

بوشهر- سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهرگفت: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در بهترین وضعیت امنیتی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان بهمیاری ظهر دوشنبه در آئین بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج حسن تهرانی مقدم، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: شهدا ضمانت کننده امنیت، آرامش و آسایش مردم در جوامع بشری هستند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) اضافه کرد: در شرایطی که در اقصی نقاط عالم و منطقه، مسئله امنیت یک حلقه مفقوده محسوب می‌شود، جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای دفاع مقدس در بهترین وضعیت امنیتی به سر می‌برد.

یاد و خاطره شهدای نباید فراموش شود

امام جماعت آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) در این مراسم گفت: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: از این رو برگزاری بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

 آرامش کشور مدیون خون پاک شهیدان است

بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان به همت بسیج اساتید و معاونت فرهنگی و دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر امام خامنه ای، همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر برگزار شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس، از خانواده شهید عبدالله ملاح زاده قدردانی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1090784

مهمترین اخبار ایران و جهان: