نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 10:17

حجت‌الاسلام رستمی: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پویایی انقلاب و حاکمیت ارزش‌ها و آرمان‌های آن بر دل‌های ایرانیان دارد/ ثابت شد محاسبات و شناخت دشمن از مردم غلط است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور حماسی و با عظمت نشان از پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی، حاکمیت ارزش‌ها و آرمان‌های آن بر دل‌های ایرانیان و نیز نفوذ عمیق دین و معنویت در جامعه ایرانی دارد.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: حضور گسترده و پرمعنای مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه با وجود تحریم‌های گسترده و چند دهه‌ای و نیز هجمه سنگین روانی رسانه‌ای در چند ماه اخیر علیه ملت ایران در قالب نبرد هیبریدی، معجره‌گونه و به معنای حقیقی کلمه حماسی و غرورآفرین بود.

وی افزود: این حضور حماسی و با عظمت نشان از پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی، حاکمیت ارزش‌ها و آرمان‌های آن بر دل‌های ایرانیان و نیز نفوذ عمیق دین و معنویت در جامعه ایرانی دارد. بر همگان بار دیگر ثابت شد که محاسبات دشمنان و شناخت آنان از مردم ایران به چه میزان غلط و بی‌اساس است و با واقعیت‌های جامعه ایرانی فاصله دارد؛ امری که در دهه‌های گذشته به کرات مشاهده شده است.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد: تجربه نشان داده است هرگاه توطئه‌ها و اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی فزاینده و صعودی بوده است، در نقطه مقابل احساس مسئولیت و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران به اوج خود رسیده که این خود برترین گواه بر مردم‌پایه بودن نظام اسلامی و اتکای آن به توده‌ها است.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه با وجود همه کاستی‌ها، مردم بصیر ایران نیک می‌دانند که عزت و سعادت ملی، از مسیر انقلاب اسلامی، پایبندی و تأکید بر ارزش‌های اساسی آن می‌گذرد و نسخه‌های تجویزی دیگر، سرابی بیش نیست، اظهار کرد: باید گفت حضور معنادار و عظیم مردم در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب حکایت از یک آگاهی و تعهد عمیق دینی و البته ملی دارد که طی چند دهه گذشته همواره جلوه‌های ویژه و خاصی داشته است و همواره موجبات حیرت و شگفتی صاحب‌نظران و سیاستمداران را فراهم آورده و البته سبب شکست برنامه‌ها و ناکامی دشمنان و بدخواهان ملت ایران شده است.

وی اضافه کرد:‌ جلوه پرشور جوانان و نوجوانان حکایت از تعلق و دلبستگی آنان به انقلاب و عزم‌شان برای پیمودن مستحکم گام دوم انقلاب و تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی همچون عدالت و آزادی دارد.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: جوانان به عنوان پیشران اصلی گام دوم، نشان داده‌اند که میدان‌دار اصلی تحول و عنصر اصلی تکامل انقلاب اسلامی هستند و پویش انقلابی آنان، باطل‌السحر نقشه‌های دشمنان است.     

حجت‌الاسلام رستمی در پایان خاطرنشان کرد: این حضور حماسی، پشتوانه اصلی برای پرداخت جدی‌تر مسئولان و نخبگان به بازطراحی انقلابی ساختارها و جامعه‌پردازی در گام دوم انقلاب اسلامی است تا در چارچوب نظام انقلابی، مشارکت جامعه توسعه و تعمیق یافته و مردمی‌سازی حکمرانی بیش از گذشته محقق گردد، هر چند که مطالبه‌گری فعال نخبگان و شهروندان و تداوم حضور انقلابی آنان، اساسی‌ترین نقش را در پیمودن شتابان گام دوم انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان بلند تمدن نوین اسلامی دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1037340

مهمترین اخبار ایران و جهان: