نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 21:56

همایش| جلال رشیدی کوچی: خبرگزاری فارس، به جای اشخاص، شاخص‌ها را مبنای حق قرار می‌دهد

نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی افراد را به عنوان شاخص انقلاب بر می‌شماریم مردم خطاهای آنها را نیز پای دین و انقلاب می‌گذارند که باعث تزلزل نگاه مردم به انقلاب می‌شود اما خبرگزاری فارس همواره به جای اشخاص، شاخص‌ها را مبنا قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جلال رشیدی کوچی امروز دهم خرداد در همایش فصلی خبرگزاری فارس استان فارس ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) بیان کرد: تبدیل افراد به شاخص، آفتی است که جریانات حقیقی انقلاب را منحرف می‌کند.

نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده مهم‌ترین آسیبی که برای انقلاب اسلامی متصور است این بوده که متاسفانه افراد را به شاخص تبدیل کردیم و شاخص‌های انقلاب را با آن افراد سنجیدیم.

 رشیدی کوچی با اشاره به اینکه این آفتی بود که استمرار دارد، گفت: این امر موجب شده که خیلی وقت‌ها جریانات حقیقی انقلاب بر اساس این خطاهای راهبری به انحراف بروند.

وی با بیان اینکه برخی افراد که خود را به عنوان شاخص انقلاب معرفی کردند، به خطا رفتند، اظهار داشت: وقتی این افراد را به عنوان شاخص انقلاب بر می‌شماریم مردم خطاهای آنها را نیز پای دین و انقلاب می‌گذارند که باعث تزلزل نگاه مردم به انقلاب می‌شود.

این نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، رسانه موفق را رسانه مستقلی برشمرد که افراد شاخص را کنار گذاشته، مستقل پیش رفته و به شاخص های انقلاب اسلامی می‌پردازد.
رشیدی کوچی در ادامه اهمیت و توجه به مردم که ستون انقلاب هستند را مهم برشمرد و عنوان کرد: وظیفه حاکمیت خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه برخی از مسوولین که تصمیم گیر و تصمیم‌ساز هستند از مردم فاصله گرفته‌اند، افزود: به همین دلیل مشکلات مردم را درک نمی‌کنند چرا که در بین مردم نیستند.

رشیدی کوچی با تاکید بر اینکه در ابتدا باید مشکلات مردم را بفهمیم، بپذیریم و بعد راهکار ارائه دهیم، اضافه کرد: زمانی که معیشت، اقتصاد، اشتغال، مسکن مردم را درست کنیم آن زمان مردم نیز هوای حاکمیت را خواهند داشت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه عده ای برای منافع شخصی خود مقام معظم رهبری را هزینه کرده‌اند، افزود: من اگر ادعای ولایت‌مداری دارم پس باید سپر ولایت شوم نه اینکه ولایت سپر من شود.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنیم که حضرت آقا از این مجلس برای چندمین بار دفاع کرده است، خاطر نشان کرد: سرباز ولایت بودن، عمل کردن به فرمایشات رهبری است.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253640

مهمترین اخبار ایران و جهان: