نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 12:30

سرپرست جدید حوزه هنری استان کردستان معرفی شد

سنندج- مراسم معارفه سرپرست جدید حوزه هنری کردستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز با حضور عبدالحمید قره داغی معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور از سال‌ها تلاش و فعالیت «امین مرادی» به عنوان رئیس حوزه هنری استان کردستان تقدیر و «افشین آزادی» به عنوان سرپرست حوزه هنری استان کردستان معرفی شد.

عبدالحمید قره داغی معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در طول دوران مدیریت مرادی در حوزه هنری استان کردستان گفت: قدردانی از سال‌ها تلاش، مجاهدت و کار شبانه روزی مرادی یک جلسه مفصل را می‌طلبد که به زودی و طی چند ماه آینده با تعیین رئیس جدید حوزه هنری کردستان این اتفاق رقم خواهد خورد.

قره داغی ادامه داد: ساخت ۱۵ سالن سینمایی در سنندج، سقز، بیجار و نایسر، ساخت سه گالری هنری، استودیو صدا و دوبله، ایجادکتابخانه تخصصی هنر، سینما روباز از کارهای ماندگار در عرصه زیر ساختی است که با همت و تلاش مدیر و کارکنان حوزه هنری کردستان محقق شده و شایسته قدردانی است.

وی به پردیس سینمایی بهمن سنندج اشاره کرد و گفت: این مجموعه همانند یک موجود زنده همیشه در حال رشد و ارتقاست و هربار که ما به استان کردستان مراجعه می‌کنیم در مجموعه‌های دراختیار با اتفاقات و تغییرات ارزنده‌ای که به وجود آمده است و رویدادهای فرهنگی هنری آن دچار شگفتی شده ایم.

معاون توسعه مدیریت ومنابع حوزه هنری ادامه داد: خانواده حوزه هنری یک خانواده همدل، همراه و پرتلاش است.

وی افشین آزادی را هم یکی از مدیران توانمند حوزه هنری معرفی کرد و گفت: آزادی از مدیران توانمند و تلاشگر حوزه هنری است که در حوزه هنری کرمانشاه منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده و امیدواریم با همراهی همکاران استان زمینه توسعه فعالیت‌های حوزه هنری کردستان را بیش از پیش فراهم کند.

در پایان مراسم حکم سرپرستی افشین آزادی اهدا و از تلاش‌های امین مرادی تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1224540

مهمترین اخبار ایران و جهان: