نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 12:25

حمایت گل‌محمدی از بیرانوند در واکنش به صحبتهای جنجالی ساپینتو!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های روز گذشته ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال واکنش نشان داد و از علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان قبل از شروع دربی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در بخشی از نشست خبری روز گذشته خود قبل از دیدار با پرسپولیس، اظهاراتی را درباره علیرضا بیرانوند بر زبان آورد.

بیرانوند بعد از پایان دربی در بازی برگشت لیگ که با برتری ۱ بر صفر پرسپولیس تمام شد، یک حرکت جنجالی انجام داد و پس از انتشار تصاویر این حرکت، عذرخواهی کرد.

با این حال ساپینتو روز گذشته تاکید کرد که از حرکت بیرانوند خوشش نیامده و نه او و نه هواداران استقلال این رفتارش را فراموش نمی‌کنند: «بازیکنان، هواداران و خودمان فراموش نمی‌کنیم چه کاری بعد از بازی انجام داد. ما باید به هم احترام بگذاریم. اگر برنده یا بازنده باشیم باید به یکدیگر احترام بگذاریم، ولی این مدل تحریک کردن تیم دیگر کار خوبی نیست. همانطور که علیرضا بیرانوند دروازه بان خوبی است و ارتباط خوبی هم با او دارم، ولی از کار او خوشم نیامد و من هم یادم نمی‌رود. امیدوارم تماشاگران ما هم یادشان نرود.»

این اظهارات ساپینتو که به نوعی می‌تواند باعث تحریک تماشاگران استقلال علیه بیرانوند در بازی امروز بشود، از سوی پرسپولیسی‌ها بی پاسخ نماند.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان با انتشار یک «استوری» در اینستاگرام خود از دروازه بان شماره یک تیمش دفاع کرد و نوشت: «ما همه بیرانوند هستیم».

در شرایطی که استقلال و پرسپولیس در روزهای گذشته جنگ رسانه‌ای را برای فینال جام حذفی پشت سر گذاشته‌اند، دفاع پرسپولیسی‌ها از بیرانوند می‌تواند آخرین راندهای این جنگ قبل از شروع دربی باشد؛ آن‌هم در شرایطی که هر دو تیم صبح امروز در یک بیانیه «مشترک» از هواداران خود خواستند تا به منظور ارائه فوتبالی زیبا به داوران بازی برای یک نمایش عادلانه کمک کنند!

بازی استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ امروز چهارشنبه در چارچوب فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و تیم برنده، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1252140

مهمترین اخبار ایران و جهان: