نیوز سیتی!
17 آذر 1401 - 18:31

برنامه سرمربی هلند برای مهار مسی/فقط یک تفاوت با برزیل داریم

سرمربی هلند از برنامه تیمش برای مهار کاپیتان آرژانتین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لوئیز فن‌خال سرمربی تیم ملی هلند در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا (جمعه) با آرژانتین اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی به اندازه‌ای حرفه‌ای هستند که با فشار ناشی از هواداران آرژانتین کنار بیایند. البته آن‌ها ۴۰ هزار نفر هستند و ما ۱۴۰۰ نفر. 

فن‌خال ۷۱ ساله تصریح کرد: ما به خودمان اعتماد داریم. می‌دانیم که می‌توانیم در جام جهانی پیشروی کنیم. باید آماده بازی مخصوصاً در فاز دفاعی باشیم و فضاها را برای مسی ببندیم. تلاش کردم برای بازی فردا برنامه‌‌ای را طرح کنم. ما از لحاظ تاکتیکی، بازیکنان فوق‌العاده‌ای در اختیار داریم.

سرمربی هلند در خصوص اظهارنظر آنخل دی‌ماریا که اعلام کرد فن‌خال بدترین مربی‌اش بوده، گفت: در کنار من ممفیس (دیپای) نشسته است. او هم با من در منچستریونایتد بود. حالا رابطه خیلی خوبی با هم داریم. این چیزهایی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد.

وی درمورد شانس قهرمانی تیمش در جام جهانی، اظهار داشت: برزیل هم همان کاری را انجام می‌دهد که ما انجام می‌دهیم. با این تفاوت که آن‌ها بازیکنان تکنیکی در اختیار دارند. برزیل شانس اول قهرمانی است و ما تیمی که هستیم که ممکن است قهرمان شویم.

بازی تیم‌های آرژانتین و هلند فردا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود. فن‌خال پیش از این در سال ۲۰۱۴ سابقه رویارویی با آرژانتین را در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی داشت که در آن دیدار شاگردانش در ضربات پنالتی مغلوب شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 901884

مهمترین اخبار ایران و جهان: