نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 19:43

اصلاح نظام اقتصادی و مهار کرونا ۲ اقدام بزرگ دولت سیزدهم

کرمانشاه- وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در راستای کاهش مشکلات کشور گام برمی دارد، گفت: اصلاح نظام اقتصادی به همراه مردمی کردن یارانه‌ها و مهار کرونا ۲ اقدام بزرگ دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه، نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم کشور ارتباط اقشار مختلف مردم با مسئولین در جامعه است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته در دوران مدیریت استاندار پیشین کرمانشاه مشکلات بسیاری مهار شده، افزود: در یک سال گذشته که کرونا معضل اصلی کشور بود در استان کرمانشاه پا به پای سایر استان‌ها همراهی و تلاش بسیاری در پوشش واکسیناسیون انجام شد.

وزیر کشور تصریح کرد: اصلاح نظام اقتصادی و مردمی کردن یارانه‌ها یکی دیگر از اصلاحات مهم کشور بود در دولت سیزدهم و انقلابی با وجود مشکلات بسیار اجرایی شد و این اقدام سبب کاهش نرخ تورم شد که در استان کرمانشاه توسط استاندار به خوبی کنترل و مدیریت شد.

وحیدی با تاکید بر اتفاق بسیار خوبی که در استان کرمانشاه طی ایام اربعین انجام گرفت، خاطرنشان کرد: بازگشایی مرز خسروی و تبدیل آن به مرز بین المللی یکی از اتفاقات بزرگ طی یکسال گذشته و دستاورد مهم استاندار پیشین این استان است.

وی عنوان کرد: در آشوب‌های اخیر که در سراسر استان‌ها نمونه‌هایی از آن مشاهده می‌شد استان کرمانشاه این مسئله را به خوبی کنترل کرده و تاکنون نیز بر اساس ارائه گزارشات انجام شده در بسیاری از حوزه‌ها کرمانشاه جایگاه خوبی در کشور داشته است.

وزیر کشور با تقدیر از زحمات استاندار پیشین و تاکید بر تلاش برای استمرار و نیز بهبود هرچه بیشتر فعالیت‌ها در کرمانشاه، گفت: در توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه هنوز اول راه هستیم و تلاش‌هایی که تاکنون انجام گرفته باید استمرار یابند و برای خدمت به مردم گام‌های موثرتری برداشته شود.

وحیدی خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه اصلی مسئولان دانست و بیان کرد: استاندار جدید کرمانشاه به دلیل فعالیت خود در حوزه تعلیم و تربیت و اهمیت بالای این امر در جامعه و همچنین آشنایی کامل با این استان باید در راستای رفع این نیاز در کرمانشاه اقدام کند.

وی اضافه کرد: بومی بودن مدیران اجرایی به دلیل آشنایی با فرهنگ، تنوع قومیت و آداب رسوم امری ضروری در مدیریت خواهد بود که با بسیج همگانی مردم برای همکاری می‌توان در زمینه اشتغال، مسکن، اقتصاد، جوانی جمعیت و… اقدامات بسیار مؤثری رقم زد.

وزیر کشور در سخنان پایانی خود با بیان اینکه دشمن در پی از هم گسستگی جامعه اسلامی و انقلابی ایران را دارند، یادآوری کرد: دشمن از پیشرفت، اتحاد، پایبندی به آرمان‌های حقیقی ملت و جایگاه امروز ایران در دنیا معترض است و با دشمنی خود را از طریق تفرقه و آشوب قصد برهم زدن آن را دارد اما همواره ناکام است.

وحیدی اظهار کرد: مردم به نظام انقلاب اسلامی اعتماد داشته و دشمن قصد ایجاد بی اعتمادی دارد که با اندیشه انقلابی مردم جایی برای رخنه کردن پیدا نخواهد کرد و تا زمانی که به ایمان، انقلاب و رهبر انقلاب متعهد باشیم این امر غیر ممکن خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 927140

مهمترین اخبار ایران و جهان: