نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 14:31

مرحله دانشگاهی دوره «حامیم» در شیراز برگزار شد

شیراز-مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرحله دانشگاهی دوره «حامیم» در دو بخش بانوان و آقایان و در قالب اردوهای دو روزه در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید مقامی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مرحله دانشگاهی طرح «حامیم» با عنوان اردوهای فرهنگی و تفریحی طی روزهای دهم لغایت دوازدهم خردادماه در بخش پسران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح بیش از ۶۵ دانشجو شرکت کرده‌اند و هدف از برگزاری این طرح نیز شناسایی و ارتباط‌گیری با دانشجویان دارای ظرفیت برای ایفای نقش در حلقه‌های میانی است.

مقامی اضافه کرد: دانشجویان در این طرح به گروه‌های هفت‌نفره با حضور یک نفر مربی مشاور روحانی و یا کارشناس فرهنگی گروه‌بندی شده و به اجرای برنامه‌های فرهنگی –تفریحی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه دوره‌های فرهنگی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان به صورت مستمر برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه توانمند سازی دانشجویان هدف اصلی در اجرای این گونه طرح‌ها است از این رو در تلاش هستیم تا دوره‌های دیگری نیز برای این افراد اجرایی شود.

او همچنین خاطرنشان کرد: اردوی فرهنگی، تفریحی «قرار» ویژه دانشجویان دختر به مدت دو روز و دو شب نیز طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ در اردوگاه شهید آیت‌الله ربانی شیراز برگزار شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1258918

مهمترین اخبار ایران و جهان: