نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 09:34

مدافعان پرسپولیس کار سختی در دربی دارند/ ساپینتو باید بماند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ضمن بر شمردن دلایلی که باعث می‌شود این باشگاه قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید کند، گفت: در دربی حذفی، مدافعان پرسپولیس روز سختی خواهند داشت.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند. استقلال دو بازی خوب را با دو برد پرگل پشت سر گذاشته و حالا با آمادگی کامل، منتظر فینال جام حذفی است. آبی‌ها در خط حمله شرایط بسیار خوبی دارند و با توجه به عملکرد خوب مهاجمان این تیم، روز چهارشنبه مدافعان پرسپولیس روز سختی خواهند داشت.

عالمی با اشاره نقش دروازه بان ها در موفقیت تیم‌هایشان در این دیدار افزود: هر دو از گلرهای خوب تیم ملی هستند، عملکرد خوبی در لیگ داشتند و اگر بازی به پنالتی بکشد، کار سختی خواهند داشت. امیدوارم حسینی آرامش خود را حفظ کرده و با هماهنگی که با خط دفاع دارد، اجازه گلزنی به حریف را ندهد.

مربی تیم هوادار در خصوص تمدید نشدن قرارداد ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تصریح کرد: ساپینتو به گونه‌ای عمل کرده که طرفداران خواستار ادامه حضور او در استقلال هستند. سرمربی استقلال کارنامه خوبی داشته و باید قراردادش تمدید شود. باید به او فرصت دهیم تا بتواند برای فصل آینده هم کارش را در استقلال ادامه دهد، ضمن اینکه شناخت خوبی از لیگ برتر پیدا کرده و با جذب بازیکنان موردنظرش می‌تواند فصل موفقی را در پیش داشته باشد.

عالمی در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی را چه پیش بینی می‌کنید؟ گفت: بازی از حساسیت زیادی برخوردار است و یک اشتباه کار را سخت خواهد کرد. استقلال اگر به دنبال پیروزی در این دیدار است، باید بدون استرس و فشار روحی وارد زمین شده و با تمرکز بالا بازی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش هواداران استقلال در این دیدار بسیار پررنگ است. آنها باید تیمشان را تشویق کنند، به حریف کاری نداشته باشند و تنها با حمایت از تیمشان، آنها را آماده گلزنی به حریف کرده، زیرا حمایت آنها، روحیه بازیکنان را بالا خواهد برد و بازیکنان استقلال با آرامش بیشتری به کارشان در زمین ادامه می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1245962

مهمترین اخبار ایران و جهان: