نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 11:39

مرز مهران اصلی ترین مرز جهت تردد به عتبات

وزیر کشور گفت: مرز بین‌ المللی مهران اصلی‌ ترین محل تردد زائران اربعین در میان سایر مرزهای تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، وحیدی وزیر کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهدای ایلام گفت: بازدید از چندین پروژه در دست اجرا و کلنگ زنی سد در این سفر انجام خواهد گرفت و تلاش می شود با هم افزایی سایر دستگاه ها مشکلات و موانع پیش روی اجرای پروژه ها برطرف شود.

وی افزود: امسال باید همه تلاش کنیم با رفع مشکلات احتمالی زمینه آرامش خاطر و سفر ایمن و با کمترین دغدغه را برای زائران اباعدبدالله الحسین (ع) فراهم آوریم.

وزیر کشور گفت: مرز بین‌المللی مهران اصلی‌ترین محل تردد زائران اربعین در میان سایر مرزهای تعیین شده است.

وحیدی بیان کرد: سال گذشته با همت مجموعه مدیریتی استان ایلام روند عزیمت و بازگشت زائران از مرز مهران بخوبی صورت گرفت که نشان دهنده مهمان نوازی و ارادت قلبی مردمان این دیار به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۸۸ واحدی شهر ایلام، بازدید از تونل یک و ۲ مسیر ایلام به مهران، کلنگ زنی سد گدارخوش، بازدید از پایانه شهید سلیمانی مهران و شرکت در نشست شورای اداری و ستاد اربعین استان در شهر مهران از برنامه های سفر وزیر کشور به ایلام خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1229918

مهمترین اخبار ایران و جهان: