نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 21:11

شورای تامین کرمانشاه پیگیر زوایای سرقت بیمارستان امام رضا(ع) است

کرمانشاه- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه گفت: شورای تامین پیگیر زوایای سرقت سرب بیمارستان امام رضا(ع) و برخورد با سارقین است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول مجد بعد از ظهر یکشنبه در پی نشستی به منظور تبیین و اطلاع رسانی قضایای اخیر سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، یکی از اعضای هیأت علمی گروه فیزیک پزشکی، مدیر عامل و مدیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اخبار منتشر شده در این خصوص بررسی‌های لازم در این راستا با نظر کارشناسی صورت گرفته است و تاکنون مسئله و مشکل خاصی رخ نداده است.

وی افزود: سرقت سرب‌ها از بیمارستان امام رضا (ع) پس از اعتراضات و حساسیت‌های مطرح شده روز گذشته بازدیدهای و بررسی‌های لازم در دستور کار قرار گرفت و بررسی‌ها با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت و قول‌هایی مبنی بر برخورد جدی و قاطع با سارقان و عاملان داده شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه با بیان اینکه سرقت سرب‌ها جان بیماران را به خطر انداخته، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات بیشتر و عدم تعویق در درمان بیماران‌دانشگاه علوم پزشکی اقدام به جابه جایی زمان استفاده از دستگاه رادیو تراپی کرده و در خارج از تایم اداری صورت می‌گیرد.

مجد ادامه داد: شورای تأمین و استانداری به طور جدی پیگیر مسئله سرقت سرب‌ها از دانشگاه علوم پزشکی بوده و در حال حاضر بازجویی لازم از سارقان صورت گرفته و برخورد قاطع مورد برخورد قرار خواهند گرفت تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود پیگیری‌های انجام شده اما باید گفت که نشت اشعه امری بحرانی نبود و تنها به دلیل زیاده روی برخی رسانه‌ها باعث نگرانی عموم شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1261762

مهمترین اخبار ایران و جهان: