نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 17:48

سرپرست هوادار: لیدر پرسپولیس روی سکو باشد، بازی را متوقف می‌کنیم

سرپرست تیم هوادار گفت: اگر قرار باشد تشویقی از طرف پرسپولیسی‌ها باشد، لیدر روی سکو باشد و شعار بدهد بازی را متوقف می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی طهماسبی پیش از دیدار دو تیم هوادار و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: به ما اعلام شده که 15 نفر و پرسپولیس هم 15 نفر می‌توانید بیاورید اما ما در این ورزشگاه میزبان هستیم. حداقل کل بازیکنان و عوامل ما 80-70 نفر می‌شوند. کلا ما 4 بازی با استقلال و پرسپولیس داریم که با جام حذفی بازی پنجم است.

وی افزود: هرکدام از این افراد انتظار دارند خانواده‌هایشان بیایند. طی صحبت‌هایی که با مسئولان شورای تامین و سازمان لیگ کردیم مشکل حل شد. خواسته زیادی نبود. گفتیم حداقل سهم ما دو برابر پرسپولیس است. همان اتفاقاتی که ما به ورزشگاه آزادی می‌رویم می‌افتد. الان قرار شده پرسپولیس 15 نفر بیاورد و ما هم 30 نفر، خداراشکر مشکل حل شد.

سرپرست تیم هوادار در مورد حضور لیدرهای پرسپولیس، عنوان کرد: همه این مسائل را در جلسه هماهنگی در سازمان لیگ صحبت کردیم. قرار شد همه این‌ها را ممانعت کنند. ما لیدر و هواداری نداریم. درخواست کردیم این موضوع کنترل شود چون مطمئنا در خلال بازی مشکل به وجود می‌آورد. نسبت به ورزشگاه آزادی جای تماشاگران به هم نزدیکتر است. اگر قرار باشد لیدر باشد، به ناظر گفتیم بازی را متوقف می‌کنیم. اگر قرار باشد تشویقی از طرف آن‌ها باشد، لیدر روی سکو باشد و شعار بدهد به عبدی ناظر سازمان لیگ گفتم، به محض اینکه این اتفاق بیفتد بازی را متوقف می‌کنیم.

طهماسبی گفت: تیم را از زمین خارج نمی‌کنیم. بازی را متوقف می‌کنیم تا آن‌ها را از ورزشگاه خارج کنند و بعد بازی ادامه پیدا کند. این 45 نفر سهمیه دو باشگاه است. سهمیه کادرفنی تیم ملی جداست و با سازمان لیگ هماهنگ شده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1238218

مهمترین اخبار ایران و جهان: