نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 18:48

برپایی نمایشگاه دستاورد ۴۴ ساله انقلاب در اردبیل

اردبیل- رکورددار برپا کننده نمایشگاه در دنیا با موضوع دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی در اردبیل نمایشگاهی متفاوت برپا کرد.

هنرمند اردبیلی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با موضوع تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب در محورهای مختلف سعی کردیم تا نمایشگاهی را برپا کنیم.

حسین رحمتی تصریح کرد: این نمایشگاه چهارصد و سی و یکمین نمایشگاه بنده است که به عنوان رکورددار برپاکننده نمایشگاه در دنیا موفق شدیم با همکاری مسئولان شهری این نمایشگاه را در دیواره جانبی ادارات غله و دخانیات در اردبیل در مسیر ایستگاه سرعین تا میدان شریعتی برپا کنیم.

وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا ۲۲ بهمن دایر شده و علاقه‌مندان از صبح تا شب می‌توانند از این نمایشگاه خیابانی بازدید کرده و در قالب تابلوها و بنرهای چاپ شده از دستاوردهای انقلاب اسلامی به طول ۳۵۰ متر مربع استفاده کنند.

این هنرمند اردبیلی افزود: در این نمایشگاه سعی شده تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی، علمی، پیشرفت‌های حوزه دانش‌بنیان، نانو، فناوری‌های جدید، فرهنگی، اقتصادی و… در معرض دید قرار گرفته و مخاطبان بیش از هر زمان دیگر با این پیشرفت‌ها و دستاوردها آشنا شوند.

رحمتی تاکید مقام معظم رهبری را بر جهاد تبیین در ابعاد مختلف با نگاه هنرمندانه یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما نیز به تبعیت و در لبیک به این منویات مقام معظم رهبری سعی کردیم تا این نمایشگاه را با همکاری شورا و شهرداری اردبیل، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آب منطقه‌ای اردبیل همچنین همراهی ادارات غله و دخانیات در اردبیل برپا کنیم تا علاقه‌مندان بتوانند با بازدید از این نمایشگاه بیش از گذشته با گنجینه عظیم انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال آشنا شوند.

این هنرمند اردبیلی بیان کرد: بعد از اتمام این نمایشگاه، تلاش خواهیم کرد تا نمایشگاه دیگری را در خارج از کشور برپا کنیم که به احتمال زیاد این نمایشگاه در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد که موضوع آن نیز مسائل اجتماعی خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015518

مهمترین اخبار ایران و جهان: