نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 02:33

قاسمپور: امیدوارم فدراسیون اشتباهات قبل از جام جهانی را تکرار نکند/ وقتی امکانات نداریم، چرا مربی خارجی بیاوریم؟

عضو پیشین کمیته فنی فدراسیون فوتبال تأکید کرد، مدیران این فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی باید به مربیان ایرانی اعتماد کنند.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تأخیر در انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: همیشه در تصمیم‌گیری‌ها تأخیر داشتیم و این موضوع برای امروز و دیروز نیست. ظاهراً دوستان علاقه دارند دوباره کی‌روش را نگه دارند، ولی امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال اشتباهات قبل از جام جهانی را تکرار نکنند و یک تصمیم درست و منطقی در مورد سرمربی تیم ملی بگیرند.

 

وی در مورد اینکه آیا انتخاب مربی خارجی به سود تیم ملی است، تأکید کرد: ما زمان زیادی برای جام ملت‌های آسیا نداریم و پروسه انتخاب سرمربی خارجی هم طول می‌کشد. در ضمن وقتی امکانات و پول نداریم چرا مربی خارجی بیاوریم؟ در حال حاضر انتخاب مربی رزومه‌دار خارجی هزینه زیادی دارد و این درست نیست که ما دوباره یک مربی به دردنخور را استخدام کنیم و در آخر هم به موفقیت نرسیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد:  انتخاب مربی طراز اول پول می‌خواهد که ما نداریم، در ضمن با این امکانات و شرایطی که فوتبال و اقتصادمان دارد، بهتر است سراغ مربی خارجی نرویم. شما دیدید که کی‌روش در این سال‌ها هیچ موفقیتی در سه جام جهانی و دو جام ملت‌ها به دست نیاورد و بهتر است مدیران فدراسیون به مربی ایرانی اعتماد کنند. در جام جهانی هم نصف تیم‌ها مربی بومی داشتند.

قاسمپور در مورد اینکه کدام مربی ایرانی شایسته هدایت تیم ملی است، تصریح کرد: ما مربی خوب کم نداریم و من دوست ندارم اسمی ببرم. فوتبال ما الان مشکل مربی ندارد، فوتبال ما مشکل مدیر دارد و بهتر است به جای مربی خارجی مدیر خارجی بیاوریم تا این فوتبال درست شود و به سمت مسیری درستی برود.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 973818

مهمترین اخبار ایران و جهان: