نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:20

فرمانده نیروی زمینی سپاه: تا تامین کامل آرامش کنار مردم خوی هستیم

فرمانده نیروی زمین سپاه ضمن تشریح اقدامات سپاه در مناطق زلزله زده گفت:سپاه تا رسیدن کامل مردم به آرامش در کنار مردم زلزله زده می ماند.

به گزارس خبرگزاری فارس از ارومیه سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده خوی با اشاره به خدمات گسترده و مستمر سپاه در مناطق زلزله زده اظهار داشت:  سپاه با تمام قوا به موضوع زلزله خوی ورود کرد هم در بحث امداد و نجات و هم در زمینه خدمات شبانه روزی در حال انجام خدمت هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:با توجه به جو روانی و هراس از زلزله و ترک منازل توسط مردم،نیاز بود مردم در جایی اسکان پیدا کنند و با برپایی کمپ‌های موقت حدود صدهزار نفر از مردم در این کمپ‌ها اسکان داده شده اند و  ۶۰ الی ۷۰ درصد این کمپ‌ها در تحویل سپاه برای خدمات رسانی است.

وی افزود:این کمپ‌ها با همکاری هلال احمر برپا شده و در اختیار سپاه است از قبل یک بیمارستان صحرایی در منطقه بود و برای خدمات درمانی پست‌های درمانی هم ایجاد شد تا همه نیازمندی‌های دارویی و درمانی را برطرف کنیم.

پاکپور یادآور شد:روزانه ۱۵هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در کمپ‌های اسکان اضطراری و سایر نقاط که مردم پراکنده هستند، طبخ و توزیع میشود.

فرمانده نیروی زمین سپاه از بهبود شرایط خدمات رسانی در روزهای اخیر خبر داد و گفت:سپاه تا رسیدن کامل مردم به آرامش در کنار مردم زلزله زده می ماند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1017062

مهمترین اخبار ایران و جهان: