نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 16:31

سجادی: پولادگر انتخاب سرمربی تیم ملی را از فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: از معاونت قهرمانی خواستم که با فدراسیون فوتبال در تعامل باشد و پیگیری کند تا زودتر سرمربی تیم ملی فوتبال مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید حمید سجادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از پولادگر خواهش کردم این موضوع را پیگیری کند تا زودتر انتخاب سرمربی تیم ملی تعیین تکلیف شود.

وی افزود: معاونت مربوطه ما که با فدراسیون‌ها در ارتباط و تعامل است، مسئولیت این حوزه را برعهده دارد و خواستم که با فدراسیون فوتبال در تعامل باشند و پیگیری کنند تا زودتر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شود.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که نظر وزارت ورزش روی گزینه سرمربی خارجی است یا ایرانی؟ اظهار داشت: وزارت ورزش در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نظر خاصی نمی‌دهد، زیرا مسئولیت فنی برعهده فدراسیون‌ها است و قاعدتاً باید فدراسیون فوتبال نظر فنی را در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی ارائه بدهد.

سجادی عنوان کرد: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گزینه داخلی است یا خارجی.

وزیر ورزش در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اقدام وزارت ورزش و دولت در خصوص استفاده از عنوان جعلی به جای «خلیج فارس» برای رقابت‌های جام کشورهای عربی از سوی اینفانتینو رئیس فیفا چه خواهد بود، گفت گزارش این موضوع به دستم نرسیده است، بنابراین اجازه دهید تا با فدراسیون فوتبال صحبتی داشته باشم و در جریان قرار بگیرم، پس از آن اقدام لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 960962

مهمترین اخبار ایران و جهان: