نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 17:11

دروغ سرمنشا اغتشاش و فتنه‌ها/ بی بصیرت‌ها مزدور دشمن می‌شوند

شاهرود- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه سر منشا همه فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر، دروغ بوده است، گفت: بازنشر دروغ، آب در آسیاب دشمن ریختن و مصداق مزدوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر، ضمن بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون با انواع حربه‌ها و ضربه‌ها به دنبال پیاده سازی اهداف خود از طریق ابزار دروغ بوده است، ابراز داشت: دشمن با بهره‌گیری از این روش بارها کوشیده تا جوانان را به سمت خود جلب کرده و آنها را مقابل انقلاب قرار دهد.

وی ضمن بیان اینکه فتنه ۸۸ نیز با یک دروغ تقلب در آرا شکل گرفت، افزود: کسانی که این دروغ‌ها را بازنشر کردند آب به آسیاب دشمن ریختند و باید پاسخگوی این عمل خود و خون‌های نا حق ریخته شده مردم باشند.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه حضور به موقع مردم همواره جریانات انحرافی را باطل کرده است، ابراز داشت: این عبرت آموزی نکته‌ای که امروز باید به جوانان آموزش داده شود تا متوجه بروز دروغ و فریب دشمن و ایجاد فتنه‌های بعدی در کشور باشند و از انقلاب خود مقابل هر دروغی صیانت کنند.

امینی بابیان اینکه بی بصیریت هایی که دروغ را نشر می‌دهند مزدور و جیره خوار دشمن می‌شوند، تصریح کرد: نمونه‌هایی از این دست را در فتنه ۸۸، اغتشاشات اخیر و گرانی‌ها به وضوح می‌توان دید لذا بصیرت افزایی در برابر انواع فتنه‌ها امری ضروری که باید به آن بیش از پیش پرداخت.

وی بابیان اینکه پایداری در جبهه حق انواع فتنه‌ها را شکست می‌دهد، افزود: مشکلات اقتصادی مهمترین فتنه پایه گذاری شده این روزهای دشمن است که عاملان آن باید پاسخگو باشند. انتظار می‌رود مسئولان برای جبران مربوط زمینه‌های رشد و توسعه اقتصاد را فراهم کرده و به حمایت هر چه بیشتر تولیدکنندگان و واحدهای مولد بپردازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 944218

مهمترین اخبار ایران و جهان: