نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 20:03

آغاز بازسازی بازار تاریخی اردبیل از سال آینده

اردبیل-استاندار اردبیل گفت: بازسازی بازار تاریخی اردبیل از سال آینده با تامین اعتبارات لازم آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر چهارشنبه در آئین تقدیم لایحه بودجه شهرداری اردبیل در سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در بازآفرینی شهری اردبیل برنامه‌های خوبی داریم که امیدواریم به نتیجه برسد، اظهار کرد: حاشیه بازار تاریخی با جدیت در حال ساماندهی است که در تلاش هستیم با تأمین اعتبارات لازم بازسازی بازار تاریخی اردبیل از سال آینده آغاز شود.

وی از افزوده شدن ۱۵۰ هکتار فضای سبز به مجموع فضاهای سبز شهری اردبیل خبر داد و افزود: در حوزه فضای سبز اردبیل، ۲۸۰ هکتار کمبود داریم که این مسئله یک ضرر بسیار جدی برای شهر بوده و جبران بخشی از این کمبود، در ۴ طرح ورودی شهر اردبیل پیش‌بینی شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ترافیک شهری اردبیل در مدت اخیر مشکلات متعددی برای اهالی اردبیل ایجاد کرده است که طرح سامان‌دهی ترافیک در دستور کار بوده و مطالعات طرح کمربندی اردبیل در حال تدوین است.

عاملی بیان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر اردبیل، از سال گذشته طرح سامان‌دهی ۴ ورودی شهر در دستور کار بوده و طرح تدوین‌شده ۳ ورودی به تصویب رسیده است و طرح چهارم نیز طی روزهای آینده به تصویب خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر اردبیل یک مجموعه بسیار مهم و با اختیارات قابل توجهی در حوزه پیشرفت و آبادانی شهر اردبیل محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013662

مهمترین اخبار ایران و جهان: