نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 15:08

مواد محترقه عامل تلخی چهارشنبه آخرسال/ والدین مراقب فرزندان باشند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه همه ساله مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال حوادث تلخی را برای مردم رقم می زند، گفت: والدین طی این ایام مراقب فرزندان خود باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلی امام این شهر ضمن بیان اینکه استفاده از مواد محترقه برای مراسم چهارشنبه آخر سال همواره باعث بروز مشکلات و حوادث تلخی برای خانواده‌ها شده است، ابراز داشت: از جوانان درخواست می‌شود با کنار گذاشتن این وسایل آسیب زا چهارشنبه آخر سال را با آرامش و شادی سپری و سال را با سلامتی تحویل کنند.

وی ضمن بیان اینکه انتظار می‌رود خانواده‌ها طی این ایام بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و آنها را از خطرات احتمالی مواد آتش زا مطلع کنند، افزود: از نیروی انتظامی نیز درخواست داریم تا طی چند روز باقی مانده به چهارشنبه آخر سال حتماً مراقبت بیشتری داشته باشند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دیگر درخواست به حوزه اصناف و رعایت حقوق مصرف کننده و شهروندی برمی‌گردد، ابراز داشت: در این موج گرانی و تورم حداقل انتظار از اصناف این که به این افزایش قیمت دامن نزنند و با رعایت انصاف هوای مشتری و مصرف کنندگان را داشته باشند.

مطیعی ضمن بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی اخیر با ایجاد ناامنی در مدارس به ویژه دخترانه بار دیگر کینه و عداوت خود را نسبت به جمهوری اسلامی نشان داده است، تصریح کرد: دشمن با عمل خبیثانه خود دختران جوان را هدف قرار داد که انتظار می‌رود برای برقراری امنیت عامل یا عاملان آن شناسایی و فوراً دستگیر و مجازات شوند.

وی ضمن بیان اینکه در ایام منتهی به عید نوروز از شهروندان استان سمنان درخواست می‌شود تا یاری کننده نیازمندان و محرومان جامعه باشند، افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد تحویل دهند تا آنها مایحتاج مورد نیاز، بسته‌های معیشت و غیره در آستانه سال نو مستمندان را تهیه و بین آنها توزیع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، موضوع اردوهای جهادی، توجه به مسئله مهدویت و نیمه شعبان، خدمات گروه‌های جهادی به نیازمندان مناطق محروم استان سمنان، هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و ضرورت تقوا، توجه به کاشت درخت و لزوم همراهی مردم در کاشت ۱۰ میلیون اصله نهال طی چهار سال در استان سمنان و سی‌امین سالروز تأسیس کانون فرهنگی‌هنری مساجد مهمترین مباحث مطرح شده از تریبون این هفته نماز جمعه سمنان بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084562

مهمترین اخبار ایران و جهان: