نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 11:37

چهل‌و‌چهارمین جشن پیروزی انقلاب در ایلام را نوجوانان روایت می‌کنند

صبح امروز و پیش از آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن در ایلام نوجوانان و جوانان این استان، قدم های خود را محکم بر سر استکبار کوبیدند و «مرگ بر آمریکا» را فریاد کشیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ بهاره غریبی: راهپیمایی ۴۴ امین سال پیروزی انقلاب اسلامی روز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱، پیش از آغاز رسمی مراسم در صبح روز شنبه، در استان ایلام آغاز شد.

 

علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان انقلاب، راهپیمایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی ایران، امسال در روز ۲۲ بهمن با وجود سرمای زمستانی و بارش شدید برف و باران از همان ساعات اولیه با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم ایران اسلامی در حال برگزاری است.

در این ساعات اولیه و با دمای هوای نزدیک به صفر کودکان و مادرانی مشاهده میشوند که بدون اینکه از سرمای هوا هراسی داشته باشند به میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام آمده و منتظر شروع این مراسم باشکوه هستند.

 

یکی از مادران در این بین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از دلیل حضورش در راهپیمایی میگوید که: من آمده‌ام تا بگویم مرگ بر آمریکا و اسرائیل، سلام بر رهبر عزیزم که اینروزها قلب نازنینش آرامتر از قبل و مطمئن تر نسبت به مردم کشور و ملت ایران باشد.

یکی از دانش آموزان حاضر در راهپیمایی میگوید: امروز با حضور در جشن ۴۴ امین سال پیروزی انقلاب اسلامی به دشمن نشان میدهیم نسل جدید جوانان انقلابی باز هم به مقابله با استکبار برخاسته و از انقلاب پاک خودش دفاع خواهد کرد.

 

این نسل همان نسلی است که دشمن و استکبار برای منحرف کردنش از راه شهدا و انقلاب 44 سال است که هزینه کرده و در تلاش برای انحراف مغز و قلب آنان است اما برکت انقلاب اینگونه این قشر را دوستدار انقلاب اسلامی کرده است.

 

یکی از رزمندگان دفاع مقدس نیز در این بین گفت: همانگونه که سالها پیش برای دفاع از این انقلاب به جبهه و جنگ رفتیم، تا عمری در بدن های ما هست سرباز این نظام نام داریم و باید از ماهیت وجودی آن دفاع کنیم.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032762

مهمترین اخبار ایران و جهان: