نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 17:15

امام جمعه کازرون: امنیت ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است

خطیب جمعه کازرون ضمن اشاره به تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در تامین امنیت مردم، گفت: خدمات بسیار ارزشمند کمیته امداد در درمان، تهیه جهیزیه، وام‌های اشتعالزایی، تسهیلات، مستمری‌ها و رسیدگی به نیازمندان به نحو احسن صورت می گیرد که جای تقدیر و قدردانی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه امروز ۱۳ اسفند ماه در کازرون، ضمن‌ تقدیر از تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی  گفت: دشمن در سرعت و توان‌ نیروهای امنیتی  همه حوزه ها و نهاد ها ناکام‌ مانده است.

او گفت: به برکت اقتدار نیروهای امنیتی همه نهاد ها و حوزه ها توطعه های دشمن خنتی شده است و ایران‌ جزیره ای امن در دریای پر تلاطم این روزگار است و باید قدر دان زحمات و تلاش های آنان باشیم.

وی افزود: نیاز مردم‌ بیشتر از تلاش کمیته امداد است، بنابر این هر کدام از ما باید یک کمیته امداد کوچک در فامیل ، محله یا شهر خودمان باشیم‌ که  نتیحه این مهم فراوانی خیر و برکت در زندگی است.

صباحی ضمن‌ اشاره به اغتشاشات، تنش ها و تحریک های بین المللی در ماه های اخیر و شکست دشمن گفت: بحث گرانی ها کاملا سیاسی است و صحنه گردان گرانی ها نیز خود دشمن است.

وی با تایید شکست دشمن ، تصریح کرد: ورود  دشمن‌ پس از ناکامی های اخیر در حوزه اقتصادی است کا نتیجه آن قیمت غیر واقعی کالاها است.

او ابراز امید واری کرد:  با نیت خیر مردم‌ ولایت مدار و انقلابی ، عنایت شهدا، دعای خیر مردم و رهبری رهبر خردمند در این صحنه نیز دشمن ناکام‌ خواهد ماند و وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم  تعییر خو اهد کرد.

صباحی گفت: به زودی با کلنگ‌زنی کارخانه الکتروگرافیکی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون توسط مسئولین بارقه امید در چهره اقتصادی کازرون خواهد درخشید.

او افزود: تو لید مواد خام صنعت ذوب اهن کشور به صورت الکتروددی صورت خواهد گرفت وبا ۱۰ هزار میلیارد تومان برابر ۲۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری بر ای ۴۵۰ نفر درمحله اول اشتعالزایی خواهد شد.

پایان پیام/ ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070345

مهمترین اخبار ایران و جهان: