نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 18:42

رسانه‌ها نقش مهمی را در عمل کردن به جهاد تبیین ایفا می کنند

کرمانشاه- جانشین فرماندهی حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: رسانه‌ها نقش مهمی را در عمل کردن به جهاد تبیین ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قنبری ظهر یکشنبه در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت و گسترش تکنولوژی و فناوری امروزه زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده و رسانه نیز به سهم خود قدرت تأثیرگذاری بیشتری را یافته است.

وی افزود: فرایند تحول رسانه‌ها ابتدا از دیداری آغاز و سپس به مرحله شنیداری و سپس با اختراع تلویزیون به دیداری و شنیداری رسید و روزگاری افراد به دنبال رسانه‌ها بودند اما اکنون رسانه‌ها با پیشرفت و تغییرات خود زندگی انسان‌ها را متحول کرده‌اند.

جانشین فرماندهی حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: با شکل گیری و گسترش فضای مجازی ضرورت شناخت این فضا به ویژه سواد رسانه‌ای بسیار احساس می‌شود و مخصوصاً جوانان بیشتر در معرض آسیب‌های این فضا قرار دارند.

قنبری بیان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری را در فضای رسانه‌ای به سرانجام برسانیم و حقایق و دستاوردها را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در نارآمی های اخیر کشور نقش فضای مجازی پر رنگ بود و بسیاری از دشمنان در این فضا قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشتند و با هویت‌های جعلی سعی در شایعه پراکنی داشتند.

جانشین فرماندهی حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: یکی از اصلی ترین وظایف رسانه‌ها بیان حقایق و تحلیل‌های درست برای عامه مردم و روشنگری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059345

مهمترین اخبار ایران و جهان: