نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:15

سرمایه‌گذاری دشمن علیه ایران نشانه قدرت جمهوری اسلامی است

شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه مردم در حمایت از انقلاب، نظام و ولایت فقیه باشکوه بیشتری پای میدان آمدند، گفت: سرمایه گذاری دشمن علیه ایران نشانه قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه مردم بار دیگر در روز ۲۲ بهمن حماسه آفرینی کرده و در میدان حاضر شدند، ابراز داشت: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشانه حمایت کامل امت ایران از انقلاب اسلامی است که بار دیگر اثبات کردند تا پای جان پای ارزش‌های خود ایستاده و ذره‌ای از آن عقب نخواهند نشست.

وی ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ۲۲ بهمن سال جاری را «شنبه تاریخی» خواندند، افزود: دشمن کوشید تا با انجام تبلیغات مانع از حضور گروه و طیف‌های مختلف مردم در این راهپیمایی باشکوه شود اما در این راه موفق نشد و مردم حمایت کامل خود را از انقلاب، نظام و ولایت فقیه بار دیگر اعلام و توطئه آنها را خنثی کردند.

خطیب جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه دشمن همواره بر اینکه انقلاب ایران رو به ضعف است، پافشاری دارد، ابراز داشت: این سرمایه گذاری‌های عظیم دشمن علیه ایران طی این چهار دهه نشانه قدرت جمهوری اسلامی است.

امینی ضمن بیان اینکه یکی از این سرمایه گذاری ها ایجاد ناامیدی بین مردم، اصرار بر سرمای هوا و تبلیغات سو بود، تصریح کرد: علیرغم پیش بینی‌های دشمن شاهد بودیم که مردم به نسبت سال‌های قبل مشارکت بیشتری داشتند یعنی این سرمایه گذاری کوچک‌ترین اثری روی خواست مردم نداشته و این مردم به انقلاب و نظام خود پای بند هستند.

وی ضمن بیان اینکه این راهپیمایی‌ها آثار و برکات زیادی دارند که عده‌ای هنوز متوجه آن نشدند، افزود: اگرچه ضعف‌هایی نیز در کشور وجود دارد و مردم از گرانی و تورم گلایه‌مند هستند اما معتقدیم می‌توان با مدیریت درست و اصولی این نقاط ضعف را به نقطه قوتی برای پیشرفت کشور تبدیل کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041989

مهمترین اخبار ایران و جهان: