نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:15

امیر سرتیپ نصیرزاده: ملت ایران عامل اصلی قدرت نظام اسلامی هستند

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ناشی از توان و تجهیزات نظامی نیست، بلکه ملت ایران عامل اصلی قدرت نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ناشی از توان و تجهیزات نظامی نیست، بلکه ملت ایران عامل اصلی قدرت نظام اسلامی هستند؛ قدرتی که دیگر حکومت‌ها ندارند، اما ما از آن برخورداریم و باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در مراسم امروز انسجام و اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند، افزود: مسئولان باید قدر این حضور را بدانند و تا آخرین توان تلاش کنند تا رفاه، آسایش و امنیت مردم را فراهم کنند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  در پاسخ به این پرسش که پاسخ مردم به تهدیدات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها چیست؟ گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سال‌هاست که دارند مردم ما را تهدید می‌کنند و از آنجا که خودشان از پشتوانه مردمی برخوردار نیستند، درکی از این ندارند که پشتوانه مردمی چیست.

امیر سرتیپ نصیرزاده اضافه کرد: مردم، بزرگترین پشتوانه برای انقلاب هستند و اگر دشمنان این مسئله را درک کنند، دست از تهدید برمی‌دارند؛ اما چون درکی از واقعیت‌ها ندارند، باز هم مردم ما را تهدید می‌کنند؛ این درحالی است که هرچه بیشتر تهدید می‌کنند، انسجام ما هم بیشتر می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033245

مهمترین اخبار ایران و جهان: