نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 11:45

۹۳۰۰ نفر در ایام نوروز خدمات بشردوستانه در اردبیل دریافت کردند

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۹ هزار و ۳۸۲ نفر از ایستگاه‌های خدمات بشردوستانه استان اردبیل در سال جاری خدمات نوروزی دریافت کرده اند.

حمید قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین سال جاری ۹ هزار و ۳۸۲ نفر از مسافران نوروزی در ایستگاه‌های خدمات بشردوستانه استان خدمات نوروزی دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین اظهار کرد: در این ایام ۲ هزار و ۴۹۷ نفر در استان از خدمات تیم‌های سحاب و یک هزار و ۸۲۸ نفر از فضای دوستدار کودک بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: از زمان شروع این طرح تاکنون یک هزار و ۲۵۷ نفر نیز به پویش بهرفت پیوسته، ۳۳۱ نفر به خیمه نماز مراجعه، ۵ هزار و ۶۱۵ عدد اقلام زیستی توزیع و آموزش‌های زیست محیطی و پیشگیری از مخاطرات طبیعی نیز ۲۲۴ مورد اتفاق افتاده است.

قویدل ادامه داد: کنترل فشار خون و آموزش کنترل فشارخون نیز در ایستگاه‌های ثابت و سیار برای ۲ هزار و ۹۷۴ نفر از مسافران نوروزی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۱ پست ثابت و اکیپ در این طرح در سطح استان فعال بود، افزود: ۶۲۹ نفر-روز از اعضای خواهر و برادر عضو جمعیت به مسافران نوروزی خدمات ارائه کرده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1126689

مهمترین اخبار ایران و جهان: