نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 09:12

استاندار گلستان: امیدوارم شاهد قهرمانی شهرداری گرگان در آسیا باشیم

استاندار گلستان گفت: سال گذشته عهد بستیم تا قهرمانی را در لیگ برتر تکرار کنیم و امیدوارم امسال شاهد قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آسیا باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شامگاه سه شنبه علی محمد زنگانه در در آئین تجلیل از قهرمانان تیم بسکتبال شهرداری گرگان و کسب سومین قهرمانی لیگ برتر کشور در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: سال گذشته با هم عهد بستیم که قهرمانی را  تکرار کنیم و شما موفق شدید و امیدوارم شاهد قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آسیا نیز باشیم.

وی افزود: در حال حاضر شما در میانه راه مسابقات آسیایی هستید و با توجه به اراده و توان موجود در تیم بسکتبال ، امیدوارم مقام قهرمانی آسیا را کسب کنید.

استاندار گلستان گفت: تلاش ما جذب حامیان مالی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان است تا حمایت بهتری از این تیم صورت گیرد.

زنگانه با تقدیر از حمایت هواداران و مردم گرگان از این تیم افزود: صمیمانه از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان تقدیر می کنم و البته تلاش ما برآورده کردن انتظارات مردم در زمینه ورزش است.

استاندار گلستان با بیان اینکه کار تیمی و اتحاد شما در نظام مدیریتی نیز الگو است گفت: بدون توجه به حواشی، با قدرت و قوت تلاش کنید. چراکه همدلی منجر به موفقیت می شود.

وی در خصوص ساخت سالن مناسب برای این تیم گفت: برای ساخت سالن ۶ هزار نفری بسکتبال در شهر گرگان به شدت پیگیر هستیم و تلاش ما جذب حداکثری برای مصوبه ۱۵۰ میلیارد تومانی این سالن است.

زنگانه ادامه داد: در سفر اول رئیس جمهور به گلستان قدم های خوبی برای حوزه ورزش برداشته شد و امیدواریم مصوبات ارزشمندی در سفر دوم ایشان داشته باشیم و بی تردید تحقق تمام مصوبات سفر ضروری و الزامی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1267545

مهمترین اخبار ایران و جهان: