نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 14:06

فرماندار محور وحدت و اقدام جهادی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: فرماندار در شهرستان محور وحدت و اقدام جهادی و شبانه‌روزی است و فرماندار باید از توان جوانان، نخبگان و مردم به نحو احسن استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرماندار جدید گرگان اظهار کرد: امام راحل نگاه مردم جهان را به زندگی تغییر داد و مسیر امام راحل بسیاری از معادلات ذهنی را تغییر داد.

وی ادامه داد: همه ما موظفیم آرمان‌های امام راحل را حفظ و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم و تغییر مسوولیت‌ها یک مسیر مهم و ارزشمند در تعالی نظام اسلامی و خدمت به مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: تغییر مسوولیت‌ها یک عبرت در زندگی است و همه ما باید بدانیم همه چیز در این دنیا فانی و رفتنی است و این تغییر مسوولیت‌ها نیز نمونه‌ای از این حکمت زندگی است.

مهاجر گفت: تکریم از تلاش‌های مدیران در نظام اسلامی یک امر پسندیده و مهم است و همه ما در جایگاه مسوولیتی که هستیم باید تلاش کنیم با تمام توان به مردم خدمت کنیم.

وی اضافه کرد: تکریم و معارفه فرصتی است که خود را ارزیابی کنیم و ببینیم چه اقداماتی را انجام داده‌ای و آیا برابر شهدا و آرمان‌های شهدا سربلند هستیم یا خیر.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: مدیری که در مدار خدمت نچرخد باخته است و خدمت در نظام اسلامی یک توفیق است که باید قدردان این فرصت باشیم.

مهاجر با اشاره به سختی مسوولیت در گرگان بیان کرد: در زمان نا آرامی‌ها، شورای تامین استان و شهرستان با حساسیت و ظرافت مسائل را دنبال کردند و هرچه دشمن تلاش کرد که در آن نا آرامی‌ها فرد یا افرادی کشته شوند اما اقدامات سربازهای ولایت در دستگاه‌ها امنیتی و انتظامی اجازه ندادند اتفاق ناگواری رقم بخورد.

وی اضافه کرد: دشمن در نا آرامی‌های اخیر در گرگان هرچه زد به در بسته خورد و در نهایت به سمت کشته‌سازی پیش رفتند که باز هم موفق نشدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: باید تلاش کنیم رویکرد مردمی بودن و مردح‌محوری را برای موفقیت در اهداف نظام و دولت سیزدهم در ارائه خدمات پررنگ‌تر کنیم.

مهاجر بیان کرد: فرماندار در شهرستان محور وحدت و پیشرفت است و فرماندار شهرستان باید از این ظرفیت بهترین استفاده را داشته باشد و با بهره‌گیری از توان مشورتی و حتی اجرایی جوانان و نخبگان در مسیر خدمت به مردم حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گرگان نیازمند مدیریت جهادی و شبانه‌روزی است، تاکید کرد: انتظار داریم فرمندار گرگان حلقه مشورتی متشکل از چهره‌های توانمند شهرستان تشکیل دهد و مسائل را در یک جمعی از مردم و نخبگان بررسی و در راستای رفع دغدغه‌ها حرکت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان متذکر شد: ولایتمداری یک اصل مهم در موفقیت این روزهایی است که ما در جنگ همه جانبه برابر دشمنان قرار داریم.

مهاجر بیان کرد: هر زمانی گوش به فرمان مقام معظم رهبری بدیم موفق شدیم و هر زمان از مسیر خارج شدیم قطعا شکست خوردیم.

وی در پایان بیان کرد: ما این روزها نیازمند اتحاد و اقدام شبانه‌رزی و بی‌وقفه هستیم و به گونه‌ای عمل کنیم که در پایان مسوولیت شرمنده شهداء نباشیم.

گفتنی است، در این مراسم از تلاش‌های «عیسی پایین‌محلی» نقدیر و «احسان نادری» به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان معرفی شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1259001

مهمترین اخبار ایران و جهان: