نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 09:16

هفت مصدوم از واژگونی ۲ خودرو سواری در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: واژگونی ۲ دستگاه خودرو سواری در جاده‌های استان که با امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات این جمعیت همراه بود، هفت مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی هلال احمر گلستان‌، قاسم غریب‌آبادی در خصوص این ۲ حادثه اظهار کرد: حادثه اول که گزارش آن توسط مردم به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اطلاع داده شد، مربوط به واژگونی سواری پژو پارس در مسیر کردکوی - گرگان بود.

وی بیان کرد: این حادثه جاده‌ای در محدوده پایگاه امداد جاده‌ای النگ رخ داد که یک تیم ۲ نفره به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: سرنشینان حادثه دیده پنج نفر بودند که چهار نفر مصدوم شده بودند.

غریب‌آبادی افزود: سه خانم ۴۳، ۳۳ و ۱۰ ساله توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین ‌(ع) منتقل شدند و یک مصدوم هم توسط نیروهای اورژانس به این بیمارستان انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ در خصوص حادثه دوم گفت: گزارش این حادثه که مربوط به واژگونی یک دستگاه رنو ساندرو بود، توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان ارسال شد.

وی یادآور شد: این حادثه جاده‌ای در ابتدای مسیر رامیان - شاهرود، محدوده روستای سیدکلاته رخ داد که ۲ نفر از همکاران ما از پایگاه شش‌آب در قالب یک تیم به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: سرنشینان این خودرو چهار نفر بوده که سه نفر مصدوم شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ افزود: یک مصدوم که آقای ۲۱ ساله بود توسط همکاران هلال احمر به بیمارستان حضرت معصومه ‌(س) آزادشهر و ۲ مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس منتقل شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1264889

مهمترین اخبار ایران و جهان: